Loading...

  • مامان مریم و آرمان جون
    مامان مریم و آرمان جون
    پنجشنبه 9 آبان 1392 - 01:30

    بعد از "زايمان" آدامس بجويد! (1251 بازدید)


    اگر اهل آدامس جويدن نيستيد در يک مدت زمان خاص تا مي توانيد "آدامس" بجويد زيرا در اين بازه ي زماني جويدن آدامس فوايد بيشمار زيادي براي شما دارد.


    برخي از زنان بعد از زايمان دچار "اضطراب" و "استرس" مي شوند و "افسردگي" نيز از شايع ترين علائم اين دوران محسوب مي شود اما جويدن آدامس به خانم ها کمک مي کند تا سريع تر به تناسب اندام خود دست يابند.


    بررسي ها نشان مي دهند خيلي از افرادي که از بي حالي و ناتواني و "کسالت" بعد از اين دوران شکايت مي کنند مي توانند با جويدن آدامس تمام اين مشکلات را برطرف کنند.


    گفتني است يک راه حل ساده براي آنکه بتوانيد با انگيزه تر با نوزاد رفتار کنيد آن است که آدامس بجويد زيرا بررسي ها نشان مي دهند جويدن آدامس در اين دوران "سرعت مغز" و ارتقا دادن آن را تا 15 برابر افزايش مي دهد.


    نتايج مطالعات همچنين نشان مي دهند که جويدن آدامس "ضربان قلب"، "فشار خون" و ميزان "سوخت و ساز بدن" را نيز در اين دوران تحت کنترل قرار مي دهد و با خوردن آن مي توانيد به آرامش برسيد.

    سایتی مناسب برای جوونای توی خونه.کلوپ جوونا با موضوعات مفید و سرگرم کننده برای جوونا. www.javonpasand.ir سایت دخترمه حتما سر بزنید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی