Loading...

  • مامان مریم و آرمان جون
    مامان مریم و آرمان جون
    شنبه 11 آبان 1392 - 17:05

    دلایل علایق نوزاد به ضربان قلب مادر (1356 بازدید)


    تبادل احساسات بین شما و فرزندتان از همان ابتدای بار داری آغاز میشود.جنین تمام صداهای اطراف وصدای موسیقی را میشنود.وتمام احساسها حالتها وغذایی که میخورید وبوهایی که حس میکنید ثبت میکندوهمی اینها بصورت جزیی از خاطراتش در ضمیر ناخود آگاهش ثبت میشود.اولین صدای دلنوازی که کودک میشنود ضربان قلب شماست.به همین دلیل وقتی به دنیا میاید در لحظه های ناآرامی وبیقراری اگر صدای ضربان قلب شمارا بشنود آرام می شود.
    به تمام خانمهای باردار پیشنهاد میشود در معرض صداهای زیاد قرار نگیرند زیرا این صداها جنین را اذیت میکند.ودر ماههای بعد روی ریتم وضربان قلب او اثر میگذارد.مادر باید به موسیقی هایی که گوش میکند توجه کند موسیقیهای آرام وبی کلام در حرکات جنین در رحم نقش بسزایی دارد.
    جنین خیلی سریع در بدن مادر شروع به حرکت میکند.می بیند میشنود حس میکند و حتی بوهها را تشخیص میدهد.
    بعد از تولد نوزاد بدلیل دریافت حس بویایی وچشایی که از طریق مادر به او منتقل شده نوزاد میتواند شیر مادرش را تشخیص دهد.گفتگوهایی که مادر با نوزاد دردوران بارداری انجام میدهد باعث میشود بعد از تولد مادرش را بشناسد و نسبت به دنیای واقعی ترس کمتری داشته باشد.
    سایتی مناسب برای جوونای توی خونه.کلوپ جوونا با موضوعات مفید و سرگرم کننده برای جوونا. www.javonpasand.ir سایت دخترمه حتما سر بزنید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی