Loading...

  • +1
    پرویز زاهد
    پرویز زاهد
    شنبه 11 بهمن 1393 - 23:35

    عکاسی بارداری لحظه های ماندگار شما را جاودانه می کند. (3702 بازدید)

    بارداری حقیقتا دوره ای خارق العاده و باشکوه در زندگی هر زن است. بارداری یک معجزه است. معجزه ای که در آن از یک سلول، یک انسان کامل خلق خواهد شد.
    بارداری با همه سختی و آسانی هایش فرا می رسد و شاید پذیرفتن تغییرات فیزیکی ناشی از آن، برایتان آسان نباشد اما بارداری اتفاقی لذت بخش است که باید لحظه لحظه آن را جشن بگیرید. شما در حال خلق یک زندگی تازه هستید که هیچ حسی با آن برابری نمی کند. به اتفاقاتی که هر روز برای جنین در حال رخ دادن است فکر کنید. به تغییرات بدنتان توجه کنید. این تغییرات نه به خاطر پرخوری و نه به خاطر کم تحرکی است بلکه برای جان بخشی و خلق یک انسان جدید است.
    در این دوران شما به شکل کاملی زن هستید. بارداری یک تجربه کاملا زنانه است. در دوران بارداری بسیاری از زنان زیباتر به نظر می رسند : موهای پرپشت، ناخن های سالم و محکم و سینه های برآمده از ویژگی های زنان باردار است. پس بهتر است از این زیبایی لذت ببرید و آن را به خاطر بسپارید. حس زیبای بارداری به شکل یک لبخند زیبا و سرشار از رضایت در صورت شما نمایان خواهد بود. در ثبت لحظات و زیبایی های بارداری تعلل نکنید.
    شما زن زیبایی هستید که در حال جان بخشیدن به یک کوچولوی دوست داشتنی می باشید، از اینکه احساس زیبایی و جذابیت می کنید یا نه، یک عکاس حرفه ای می تواند به آسانی زیبایی، عشق و زنانگی بارداری شما را به تصویر بکشد. در این دوران می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از شکل و فرم شکمتان که روز به روز بزرگتر می شود، احساس آرامش کنید و این تغییرات لذت بخش خود را، در آلبوم زندگی ماندگار کنید.
    p1.jpg
    چیزی نمیگذرد که در سال های آتی زندگی، فرزند شما بزرگ می شود و از دیدن عکس های دوران بارداری شما به هیجان می آید و شنیدن خاطرات آن دوران که درون شما در حال رشد بوده به وجد می آید و لحظه های شیرین آن زمان برای شما تداعی میشود.
    دوران بارداری بسیار کوتاه است و با یک چشم به هم زدن به پایان رسیده و نوزادمتولد می شود. لحظات شیرین بارداری، پیش از آنکه متوجه شوید، به پایان می رسد و فقط خاطرات و تصاویر متعلق به آن باقی می مانند.
    زندگی در حال گذر است و دورانی مثل دوران بارداری همیشگی نیست. زمان هایی را برای عکاسی از خودتان اختصاص دهید. اگر دوست دارید می توانید این عکس ها را در یک استدیوی عکاسی بگیرید.
    دوران بارداری زمان بسیار ویژه ای است که لحظه لحظه آن متفاوت است. پس تا جایی که امکان دارد با ثبت این لحظات، آن ها را جاودانه کنید.
    رعایت نکات زیر می تواند به هرچه زیباتر شدن عکس های شما در این دوران کمک کند :
    موهای سر کاملا مرتب باشد. اگرموهای لخت دارید حتما براشینگ کرده و اگر موهای فر و یا کوتاه حتما کاملا مرتب باشد. از شینیون موها خودداری کنید.
    حداقل آرایش صورت را داشته باشید.چرا که طراوت و شادابی بهتری به چهره شما خواهدداد.
    ناخن های دست کاملا مرتب و لاک زده باشد. حتی میتوانید از دیزاین های ناخن که مخصوص دوره بارداریست روی ناخن هایتان طراحی کنید.
    موهای زاید روی شکم وبدن را حتما اپیلاسیون یا شیو کنید.
    از پوشیدن لباس های بارداری ،سارافونی و گشاد و یا لباس هایی با طرح های شلوغ، پلنگی و یا گل دار جدا خودداری کنید.
    زیباترین رنگ برای عکس بارداری رنگ سفید است.
    کلا رنگهای ساده ،روشن و شاد در عکس های بارداری بسیار زیبا میشود.
    شاید از خود بپرسید بهترین زمان برای عکس بارداری چه موقع است؛ بهترین زمان از هفته سی به بعد بارداری می باشدکه شکم ،حجم مناسبی پیدا میکند و در زیبایی عکس شما تأثیر بسزایی می گذارد.
    p.jpg
    ما دراستدیو عکاسی پایا کنار شما هستیم تا لحظه های شاد زندگی شما را ثبت کنیم


    برچسب ها:
    سایت من تلاش برای راه حل هایی جدید در کار و زندگی
  • بارانا
    بارانا
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 04:59
  • بارانا
    بارانا
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 05:00
  • im.gh
    im.gh
    پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 02:50
    درود بر شما دوست عزیز
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی