Loading...

  • samin_m
    samin_m
    چهارشنبه 26 فروردین 1394 - 02:17

    چطور جنسیت فرزندمان را بپذیریم (853 بازدید)

    ممکن است شما دوست داشته باشید فرزندتان دختر یا پسر باشد، ما به شما راه کارهایی را میگوییم تا بتوانید جنسیت فرزندتان را بهتر بپذیرید.
    مقدمه
    اگر به هر دلیل از جنسیت فرزندتان راضی نیستید، این بر روابط و تعامل شما با فرزندتان در آینده تأثیر می‌گذارد. واقعیت این است که فارغ از جنسیت، فرزندتان انسانی ارزشمند است که با عشق و مراقبت متولد شده است. اگر چه ممکن است در ابتدا دلسرد شوید، اما باید بر این خواسته خود که یک جنسیت دیگر برای فرزندتان می‌خواستید غلبه کنید، چون ممکن است بر احساس و رفتار شما نسبت به فرزندتان و نیز نگرش او نسبت به زندگی تأثیر بگذارد. نارضایتی از جنسیت فرزند، یک مشکل واقعی است، ولی نباید مانع عشق ورزیدن شما به او شود.
    به چیزی که موجب این ترجیح جنسیتی شده است فکر کنید
    علت پشت این تمایل به جنسیت دیگر را پیدا کنید. این بسته به تجربه‌ای که هر فرد در زندگی خود داشته است، زمینه‌های فرهنگی و باورهای درونی، بسیار متفاوت می‌تواند باشد. برخی از دلایلی که مردم ممکن است برای فرزندشان جنسیت خاصی را ترجیح بدهند شامل موارد زیر است:
    در فرهنگ شما یک جنسیت ارزش و اهمیت بیشتری نسبت به جنسیت دیگر دارد یا یک جنسیت شرایط سخت تری در زندگی نسبت به دیگری دارد.
    پیش از این، چند فرزند از یک جنسیت یکسان داشته‌اید و حالا می‌خواستید فرزندی با جنسیت دیگر داشته باشید، اما باز هم فرزندتان همان جنسیت قبلی را دارد، جنسیت فرزندتان همانند شماست و چون شما زندگی بدی در گذشته داشته‌اید، حالا نگران هستید که کودکتان نیز همان سختی‌ها و مشکلات شما را به خاطر جنسیتش تجربه کند.
    این جنسیت هزینه مالی خیلی بیشتری نسبت به جنسیت دیگر برایتان خواهد داشت، این هزینه ممکن است مربوط به سبک زندگی، فعالیت‌ها، ازدواج و ... باشد.
    جنسیت‌دیگر باعث باقی ماندن اسم، کار، علائق و ... شما می‌شد، درحالی‌که فکر نمی‌کنید این جنسیت بتواند.
    همه سیسمونی که خریده‌اید (یا دارید) به رنگ خاص مطابق با جنسیت مد نظر شما بوده، اما حالا متوجه شدید که جنسیت فرزندتان این نیست. این معمولاً به خاطر خیال پردازی‌های شما درباره بزرگ کردن یک فرزند با جنسیت مورد نظرتان است. همه امیدها، رویاها، و خواسته‌هایتان در جنسیت مورد نظر شما جمع شده و الآن که جنسیت فرزندتان طبق خواسته شما نیست، همه آن‌ها به نومیدی تبدیل‌شده‌اند.
    این جنسیت از نظر به ارث بردن بیماری یا مشکلات پزشکی در خطر بیشتری قرار دارد.
    انتظارات خانواده برای جنسیت دیگر، بر شما فشار می‌آورد.
    دلایل دیگر: دلایل زیاد دیگری وجود دارند که باعث می‌شوند فرد چنین احساسی داشته باشد.
    دلایل خود را بر روی کاغذ بنویسید تا بفهمید کدام عامل در اصل باعث شده جنسیت دیگری برای فرزندتان بخواهید
    ادامه مطلب را در لینک زیر بخوانید.
    http://wiki.5040.ir/%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA-%D9%81%D8%B1%D8%B2%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86.html




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی