Loading...

  • topsite
    topsite
    سه شنبه 12 دی 1396 - 02:06

    دوران شیردهی (821 بازدید)


    اهمیت رژیم افزایش وزن در کودکان[/b]
    وزن‌گیری کودک بعد از به دنیا آمدن او و حتی تغذیه دوران بارداری یکی از نگرانی‌هایی والدین به حساب می‌آید. البته متخصص کودک باید تعیین کند که کودک دارای کمبود وزن است یا اضافه وزن و یا اینکه وزن او مناسب است. اگر وزن کودک نسبت به سن او کم است باید از رژیم غذایی مناسبی پیروی کرد. برای تشویق کودک به غذا خوردن بهتر است کاری کرد که اشتهای او باز شود. در رژیم غذایی او از آبمیوه‌های طبیعی استفاده کرد. سبزیجات و میوه‌های رنگارنگ باعث باز شدن اشتهای کودک می‌شود. بهتر است قبل از وعده‌ی غذای اصلی به او مواد خوراکی که باعث از بین رفتن اشتها می‌شود داده نشود.
    weight%202.jpg
    تغذیه دوران شیردهی
    تنقلات یکی از مواد مضری هستند که از وزن گیری کودک جلوگیری می‌کنند. تنقلات باعث از بین بردن اشتهای کودک می‌شود بنابراین رشد کودک را با مختل مواجه می‌کند.
    لبنیات یکی از مواد غذایی است که در رشد و سلامت کودک موثر است. لبنیاتی مانند شیر پرچرب، ماست میوه‌ای، انواع خامه، کره و... برای وزن گیری کودک مناسب هستند.
    فیبر یکی از مواد غذایی ضروری هستند که در سلامت و رشد بدن تاثیر مثبتی دارد. در رژیم غذایی وزن گیری کودک بهتر است از مواد غذایی سرشار از فیبر مانند میوه استفاده شود.
    چربی یکی از مواد مضری است که سلامت کودک را به خطر می‌اندازد و گزینه‌ی مناسبی برای وزن گیری نیست. اما بکار بردن روغن مایع و یا کره در پخت غذای کودک گزینه‌های مناسبی هستند. علاوه بر آن کره می‌تواند طعم لذیذی به غذا بدهد. درست کردن پوره‌ی سیب زمینی به همراه کره برای کودک خوشمزه تر است و به اضافه کردن وزن او کمک می‌کند.
  • im.gh
    im.gh
    پنجشنبه 19 بهمن 1396 - 02:53

    نقش و اهمیت بهترین دکتر متخصص آلرژی
    بهترین دکتر متخصص آلرژی با تشخیص صحیح و آشنا کردن بیمار به واقعیت بیماری او در حد قابل فهم هر بیمار که شامل مختصری از چرایی ایجاد (نقش ژنتیک و عملکرد محیط طبیعی واجتماعی بر فرد وبالعکس ان یعنی رفتار بیمار ) چگونگی سیر بیماری وتعریف حمله وچه خواهد شد بعدی وپیش آگهی بیماری در حالات مختلف آینده در بنیان گذاری پایه صحیح ولی واقعی توام با اعتماد کامل طرفینی وظیفه اصلی خود را انجام داده و سپس با ارایه برنامه های مدیریتی (ترجیحا نوشتاری ) در قسمت های مختلف پرهیز و پیشگیری طریق درست مصرف داروهای درمانی و یا داروهای پیشگیری که متناسب با شدت و طول بیماری او باشد هدف را که همان کنترل بیماری است را مشخص می کند.
    نقش و اهمیت قبول بیماری توسط بیمار و مراجعه وی به بهترین دکتر متخصص آلرژی
    بیمار با قبول واقعیت بیماری خود چه از نظر نوع بیماری حساسیت وچه از نظر شدت و مزمن بودن و چه تقبل بار اقتصادی آن وچه تقبل پیگیری های لازم ودر عمل پرهیز وپیشگیری گفته شده ومصرف داروها با احتمال عوارض آن فهمیدن عمیق ماهیت متغیر آسم وآلرژی وارتباط های متعددی که با عوامل گوناگونی دارد و نهایتا با اعتماد به بهترین دکتر متخصص آلرژی مسولیت مجری بودن همه برنامه های ارایه شده برای رسیدن به همان هدف که کتنرل بیماری می باشد برعهده می پذیرد .
    نقش و اهمیت رابطه پزشک و بیمار
    برای رسیدن به کنترل واقعی و کامل بیماری آلرژی راه درازی در پیش است و بعد از کنترل هم راه درازتری برای حفظ این کنترل که جز به وسیله یک ارتباط خوب وانسانی وتوقع منطقی طرفین قرارداد درمان بر پایه اعتماد و پیوستگی علمی و روزافزون متناسب با واقعیت های مختلف به دست نمی آید. پس در همین بالینو به راحتی بهترین دکتر متخصص آلرژی را پیدا کنید و با این متخصص در ارتباط باشید.
    نقش و اهمیت خانواده
    در درمان یک بیمار آلرژی به نحوی همه اعضای خانواده درگیر هستند وبایستی به وظایف خود عمل کنند چه از پذیرش واقعیت بیماری یکی از اعضا وبد تر نکردن روحیه یا محیط زندگی (مثلا کشیدن سیگار یا عطر زدن و....) در مورد بیمار کودکان وزنان ومسن ها وافراد ناتوان این نقش پر رنگ تر است.
    برای مطالعه بیشتر
    بهترین دکتر متخصص جراح ارتوپد
    بهترین دکتر متخصص طب سوزنی
    بهترین دکتر متخصص طب سنتی
    بهترین دکتر متخصص تغذیه
    بهترین دکتر متخصص گوش و حلق و بینی
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی