Loading...

  • https://www.limotorsh.com/
    https://www.limotorsh.com/
    یکشنبه 30 تیر 1398 - 22:05

    اصول سئو تضمینی طراحی سایت (456 بازدید)


    اصول سئو تضمینی طراحی سایت
    طراحی سایت طراحی وب سایت طراحی سایت تهران شرکت طراحی سایت
    با توجه به اینکه سئو شامل تکنیک ها وفعالیت هایی است که درون و بیرون طراحی سایت به کار می رود تا باعث که طراحی سایت مورد نظر در کلمه کلیدی خود در صفحه اول گوگل قرار بگیرد ما امروزه شاهد افرادی هستیم که خودرا متخصص سئووطراحی سایت می نامند و سئو تضمینی را برای بهینه سازی طراحی سایت ادعا می کنند. سئو یک علم است وهر علمی نیاز به یادگیری دارد تا بتوان در ان تبحر پیدا کرد البته امروزه سئو وطراحی سایت یک کسب وکار تلقی می شود. آیا این اتفاق افتاده که کسب و کاری در همان آغاز به کار برای خود مشتریان زیادی را داشته باشد.
    مسلما هر کسب و کاری زمان زیادی را صرف کرده تابه مرحله فروش بالا رسیده باشد تا بتواند خود را بین مشتریان و بازار کار معرفی کرده باشد. حالا سوال ما این است چگونه می توان یک طراحی سایت اینترنتی را یک شبه در صفحه اول گوگل قرار داد بعضی از شرکت های طراحی سایت از نا آگاهی مشتریان سوء استفاده می کنند و عبارت سئو تضمینی را به کار می برند و ادعا می کنند می توانند در کمترین زمان ممکن طراحی سایت شما را در صفحه اول گوگل قرار دهند.
    955.jpg
    بهینه سازی طراحی سایت
    قرار گرفتن در صفحه اول گوگل کاملا تضمینی افرادی که خود را متخصص طراحی سایت وسئو می نامند یا به عبارتی قرار گرفتن در رتبه اول گوگل را کاملا در تخصص خود می دانند وبه شما قول می دهند که قرار گرفتن طراحی سایت شما در صفحه اول گوگل به صورت تضمینی خواهد بود با این روش سعی می کنند تا مشتریان زیادی را به سمت خود بکشانند در صورتی که یک شرکت متخصص طراحی سایت وسئو واقعی به هیچ عنوان از کلمه سئو تضمینی برای جذب مشتری و افزایش کسب وکار خوداستفاده نمی کند یک شرکت ماهر در زمینه طراحی سایت به صراحت در روز اول اعلام می کند که بهینه سازی طراحی سایت وافزایش رتبه گوگل شامل تکنیک هایی است که ممکن است حداقل در ابتدا 6 ماه طول بکشد باید در طول این 6 ما تمام تکنیک های سئو داخلی و خارجی را اجرا کرد .
    http://www.idea-soft.ir / https://www.limotorsh.com/ / http://www.sitecode.ir/blog/ / http://www.npco.net
    سایت من شرکت طراحی سایت نونگار پردازش با 18 سال سابقه یکی از موفق ترین و باتجربه ترین شرکت ها در حوزه ی طراحی سایت است.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی