Loading...

  • poshakkhatoon
    poshakkhatoon
    سه شنبه 18 آذر 1393 - 00:42

    باید نگران درد زایمان باشیم یا نه؟ (645 بازدید)


    بررسی واقعیت
    ما نمیخواهیم به شما بگوییم که زایمان با ناراحتی همراه نیست ، بیشتر خانم ها درد زایمان را درجه بندی از یک تا 10 به 7 یا 8 تشبیه کرده اند ، اما هنگامی که موضوع کاهش درد یا ترس از زایمان است ، حق انتخاب با شماست اگر میخواهید برای کاهش درد و استرس زایمان از روش های غیر دارویی استفاده کنید ، کارهای زیادی برای کاهش درد و اضطراب وجود دارند ، مثل زایمان در آب ، تغییر وضعیت در هنگام زایمان و تمرین روش های آرامش بخش مثل تجسم (تصویر سازی اختیاری ). اگر با مصرف دارو مشکلی ندارید می توانید از دارو های آرامش بخش مخصوص زایمان استفاده کنید
    اگر درباره خطرات ناشی از مصرف دارو نگران هستید ، آسوده خاطر باشید زیرا مسکن های اپید ورال برای زایمان ایمن هستند . البته ممکن است از دوستان و آشنایان شنیده باشید که مصرف مسکن ، زمان زایمان را طولانی میکند ، دارو ها نه تنها باعث طولانی شدن مرحله اول زایمان که طولانی ترین بخش زایمان است نمی شود ، حتی احتمال دارد این مرحله را کوتاه تر نیز کند . داروهای اپیدورال امتیازات آپگار (جدول امتیازات نوزاد بعد از تولد ) نوزاد را کاهش دهد .

    چکاری میتوانید انجام دهید
    [/b]
    در آغاز ، هرچه که میتوانید در باره مسکن ها و خطرات و فواید آنها اطلاعات کسب کنید . اگر در استفاده نکردن از این دارو ها اصرار دارید ، پژوهش ها نشان میدهد که وجود کسی به عنوان حامی در اتاق عمل میتواند برای داشتن زایمان طبیعی (واژنی) به شما کمک کند . او با یادآوری چگونگی تنفس و صحبت کردن با شما در تمامی طول زایمان ، به شما این اطمینان را میدهد که همه چیز تحت کنترل بوده و مراحل زایمان به خوبی پیش میرود .
    همچنین آگاهی از آنچه که ممکن است اتفاق بیافتد به شما بسیار کمک می کند ، زیرا برخورد با ناشناخته ها باعث اضطراب شما میشود . اگر دقیقا از علت درد آگاه باشید ،این آگاهی میتواند اضطراب شما را کاهش دهد . اضطراب باعث استرس میشود و ممکن است موجب تشدید مشکلات تنفسی و درد شود . در دوران بارداری در صورت امکان در کلاس های آموزشی شرکت کنید .
    همچنین نقشه ای برای زایمان بکشید ، اما از قبل تصمیمات خود را قطعی نکنید. خانم ها زمانی که در نقشه خود تغییری مکنید مایوس میشوند . اگر نگران هستید و نمی دانید چگونه با درد کنار خواهید آمد ، سعی نکنید نقش قهرمان را بازی کنید و فقط تا جایی که می توانید صبر کنید . از زمان درخواست مسکن تا هنگامی که آن را تزریق کرده و آن را احساس کنید حداقل 20 تا 30 دقیه طول میکشد .
    لینک منبع:
    نگرانی درد زایمان
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی