Loading...

  • gashtenavid
    gashtenavid
    چهارشنبه 6 اسفند 1393 - 22:15

    هتل چهار ستاره دبی (882 بازدید)

    در خیابان شیخ زائد دبی واقع شده است. یکی از شاخص ترین خیابان های دبی. این هتل 72 طبقه و 462 اتاق دارد و نام آن به عنوان دومین هتل بلند جهان در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است. یکی از مزیت های بزرگ هتل رز ریحان دسترسی آسان به مراکز عمده تجاری - تفریحی و خرید دبی است.
    هتل سوها سیتی
    یکی از هتل های چهار ستاره لوکس و مجللی است که تا مرکز شهر دبی کمتر از 5 دقیقه فاصله دارد. به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب هتل امکان دسترسی به مراکز خرید - مراکز تفریحی و توریستی به سهولت امکان پذیر است. این هتل دارای 120 اتاق بزرگ خانوادگی دلباز است.
    هتل مسکو ( چهار ستاره) :
    هتل مسکو در منطقه دیره خیابان آل مکتوم واقع شده است.خدمات رفت و برگشت به پارک ساحلی الممرز ، فرودگاه و برخی از مراکز خرید مهم دبی از امکانات این هتل می باشد. معماری داخلی آن از سبک روسی الهام گرفته شده است.
    هتل مسکو متشکل از 138 اتاق استاندارد خانوادگی سوئیت و اتاق پاک بدون سیگار و 4 رستوران مجلل که انواع غذاهای روسی ، ژاپنی و تایلندی را به میهمانان ارائه میکند می باشد.
    استخر روباز ، ماساژ ، سالن بدنسازی ، سونا ، پذیرش شبانه روزی ، صندوق امانات محل مخصوص کشیدن سیگار ، سالن زیبایی ، فروشگاه و مرکز خرید از دیگر امکانات این هتل می باشد.
    هتل *4 کورال دیر
    هتل کورال دیره در مرکز دیره واقع شده است. مهمانان این هتل می توانند در استخر بام هتل به آب تنی پرداخته و یا در سالن بدنسازی متصل به ورزشگاه آن به فعالیت مشغول شوند.
    اتاق ماساژ ، سونا ، کافی شاپ ، آرایشگاه ، کلاب گلف و قایقرانی دبی در نزدیکی این هتل از دیگر امکانات هتل کورال دیره می باشد.این هتل دارای 140 اتاق با طراحی مدرن می باشد.
    لینک منبع: http://gashtenavid.com/
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی