Loading...

  • somayeh
    somayeh
    پنجشنبه 27 خرداد 1395 - 01:00

    پارک آبی تفلیس (1030 بازدید)


    پارک آبی تفلیس
    tiflis water park
    خیلی از مواقع می توان گفت که هیچ توریستی به کشوری نمی رود مگر که بتواند در آن کشور تفریح و شادی نیز داشته باشد از این قاعده ، تور گرجستان نیز مستثنی نیست. در گرجستان هم مکانهای تفریحی برای توریستها و گردشگران ایجاد شده است تا بتوانند در این کشور لحظات خوشی را سپری کنند یکی از این مکان های تفریحی پارک آبی تفلیس یا آکو پارک نام دارد که هر ساله در فصل تابستان پذیرای تعداد زیادی از گردشگران خارجی و مردم بومی گرجستان می باشد.
    aqua_park_tbilisi_2-logo.jpg
    پارک آبی در تفلیس
    پارک آبی تفلیس (آکوپارک) که می توان آنرا پارک آبی گرجستان نیز نامید یکی از دیدنی های گرجستان است و در منطقه دیدوبه و نزدیک دریاچه تفلیس قرار گرفته است و در سال 2006 میلادی در این کشور افتتاح و به بهره برداری رسید هرچند بازیهای آبی این پارک، سرپوشیده نیست تا بتوان در تمام طول سال از آن استفاده کرد ولی با همین شرایط هم خیلی از توریست ها را گذراندن اوقات فراغت به این مکان میکشاند. این پارک داراي وسايل بازي زيادي است و بنظر من بيشتر براي بچه ها جذابيت دارد و تا حدودي مناسب براي يك جمع خانوادگي است گرچه برخي از مقررات خشك آن ممكن است براي خانواده ها هم خوشايند نباشد.
    aqua_park_tbilisi_3-logo.jpg
    پارک آبی تفلیس گرجستان
    ایرانی ها در فصل مسافرت یعنی نعطیلات تابستانی به این پارک آبی می روند و از امکانات این پارک استفاده می کنند چرا که این پارک از نیمه دوم خرداد ماه تا نیمه اول مهرماه برای ما ایرانی ها از نظر دمای هوا و تناسب دمای بدن ما با محیط قابل استفاده است ولی اهالی گرجستان خودشان با توجه به اینکه بدن هایشان در مقابل سرما از ما ایرانی ها مقاومتر هست تا وقتی که برف نبارد از این پارک آبی تفلیس استفاده می کنند و در آن به شنا و بازی می پردازند.
    aqua_park_tbilisi_4-logo-1.jpg
    آدرس پارک آبی تفلیس
    قیمت پارک آبی تفلیس به پول خودمان چیزی در حد 15 هزار تومان برای ما هزینه در بردارد که هر روز از ساعت 9 صبح تا 5 عصر می توان از این آکوا پارک تفلیس گرجستان استفاده کرد.پس اگر در تور گرجستان هوس آب بازی کردید می توانید از این پارک استفاده کنید بشرطیکه هوا گرم باشد و همراه داشتن مواد غذايي ممنوع است و مقرراتي هم براي پوشش درنظر گرفته شده است.
    aqua_park_tbilisi_1-logo.jpg
    پارک ابی تفلیس گرجستان
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی