Loading...

  • سمیه
    سمیه
    چهارشنبه 7 مهر 1395 - 22:48

    تور آنتالیا (345 بازدید)

    57ea647b28c9b_o_57ea643f70f28_Turkey__20Home_20of_20ANTALYA_20_5BYT-f18_5D_5BeKQUP2el3zU_5D.jpg
    تور آنتالیا
    پروازهای مستقیم از تهران به تور آنتالیا از اردیبهشت شروع شده و تا وسطای مهر نیز ادامه داره البته با یک توقف. در سایر زمانها پرواز مستقیم نداره و علاقمندان از طریق استانبول به انتالیا می روند لازم بذکر در زمستان انتالیا به شهر خاموش تبدیل می شود و فقط بومیان و نیروهای کاری در این شهر می مانند
    برای انتخاب هتل تور آنتالیا توجه داشته باشید که کل نوار ساحلی شهر انتالیا به چهار قسمت تقسیم می شود بدین شرح:
    منطقه بلک (Blek) ترکیه دارای بهترین و گرانترین هتل ها موجود می باشند در این منطقه بیش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره می باشند.
    منطقه لارا کندو (Lara Kundu) جدید ترین هتل های ساخته شده در این منطقه از تور آنتالیا را در خود جای می دهند. به سبب نزدیکی به فرودگاه و مرکز شهر هتل های این منطقه از مشهوریت و نام آوری فراوان برخوردارند. علی رغم اینکه هتل های منطقه لارا کوندو تماماً پنج ستاره می باشند ولی به سبب تغییر فصول و ماهها هتل های با قیمت مناسب را نیز می توان پیدا کرد.
    منطقه کمر (Kemer) طبیعی ترین و سرسبزترین منطقه آنتالیا می باشد. در این منطقه هتل هایی با درجه بندی بین ۲ تا ۵ ستاره را می توان یافت. به سبب وجود روستاهای با امکانات توریستی، گردشگرانی که طبیعیت را می پسندند نیز از روستاها برای اقامت خویش بهره می جویند.در منطقه کمر (Kemer) و تیتره یه ن گوُل (Titreyengöl) نیز به مانند دیگر مناطق انواع موزیکهای محلی، ملی، سنتی و مدرن جریان دارد.
    ویدئوهای مرتبط
    :

    تور آنتالیا


    قیمت تور آنتالیا


    تور لحظه آخری آنتالیا


    تور ارزان آنتالیا


    تور آنتالیا ارزان





---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی