Loading...

  • shopintex
    shopintex
    چهارشنبه 18 اسفند 1395 - 22:45

    انتخاب بهترین چادر های مسافرتی (304 بازدید)

    چادر مسافرتي
    كيت خاوران اتوماتيك يك چادر 10 نفره است و به سادگي و در زمان كمتر از يك دقيقه نصب و جمع ميشود . جنس بدنه از برزنت شمعي و پايه هاي متصل به چادر از آهن گالوانيزه با زانويي هاي فايبر گلاس ساخته شده و بسيار مقاوم در برابر باد و باران و رطوبت ميباشد . كاملا ضد آب و تمامي بدنه كاملا پوشيده است . داراي دريچه تهويه هوا , توري مخصوص درب ورودي و پنجره هاي دو طرف ميباشد . اين چادر براي نشستن 10 نفر و خوابيدن 5 نفر مناسب است . روش نصب
    چادر مسافرتي
    به اين صورت است كه در قسمت انتهاي چادر يك مركز فايبر گلاس فشرده قرار دارد كه به آن چهار شاخه متصل است چادر را از سمت مركز به صورت ايستاده بگيريد تا شاخه ها به سمت پايين بيفتند و يك به يك شاخه ها را از مركز به سمت بيرون بكشيد تا مفاصل در جاي خود ثابت شوند و چهار طرف چادر را به زمين ميخ كرده ميتوانيد استفاده كنيد . داراي سي دي راهنما , طناب , 4 عدد ميخ , ساك حمل و نقل , و يك سال گارانتي با 5 سال خدمات پس از فروش ميباشد .
    چادر مسافرتي
    كيت اتوماتيك يك چادر 1000 نفره است و با جنس بدنه برزنت شمعي ضد آب و پايه هاي آهني بسيار سبك و مفصل هاي فايبر گلاس محكم ساخته شده و در برابر باد و باران بسيار مقاوم هستند و يكي از پرفروش ترين چادر مسافرتي به شمار ميرود . چادر مسافرتي اتوماتيك مناسب براي مسافرت است چرا كه در زمان كمتر 1 دقيقه نصب و در زمان 1 دقيقه جمع ميشود . در قسمت سقف چادر يك دريچه تخليه هوا وجود دارد كه در صورت لزوم هواي داخل چادر را به بيرون هدايت كند . اين چادر اتوماتيك داراي پوش دوم بر روي سقف ميباشد كه باعث مقابله با بارش مستقيم باران به چادر ميشود . توري درب ورودي و دو پنجره كناره ها و سي دي راهنما , طناب , 4 عدد ميخ , ساك حمل و نقل و يك سال گارانتي و 5 سال خدمات پس از فروش شركت ميباشد .
    چادر مسافرتي
    كيت مخصوص 10 نفره به صورت نشسته و 55 نفر به صورت خوابيده است . ابعاد چادر مسافرتي كيت اتوماتيك به طول 270 و عرض 240 و ارتفاع 1755 سانتيمتر ميباشد .
    منبع »» شاپ اینتکس
    سایت من خرید و فروش انواع مبل شنی ، استخر بادی ، استخر پیش ساخته ، لوازم بادی در شاپ اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی