Loading...

  • monaprance
    monaprance
    یکشنبه 30 مهر 1396 - 19:38

    کانکس (198 بازدید)

    کانکس
    کانکس به اتاقک های پیش ساخته ایی که عموما از گالوانیزه ساخته شده اند گفته می شود . از قابلیت های کانکس ها قابلیت حمل و جابجا کردن می باشد .
    در مکان هایی که امکان ساخت ساختمان های سنتی وجود ندارد ، و نیاز به ساخت مکان موقتی باشد از کانکس ها استفاده می شود. طراحی سایت
    کانکس

    علت استفاده از کانکس :
    کانکس های دارای قابلیت جابه جایی بوده و به همین سبب در مکان هایی که نیاز به ساخت موقتی مکانی برای اسکان هست از کانکس استفاده می شود .
    ساخت کانکس به سرعت انجام می پذیرد و همچنین شما می توانید کانکس هایی را به صورت آماده خریداری نمایید . به همین دلیل برای مواقعی که نیاز به ساخت مکانی است که سرعت دارای اهمیت است از کانکس استفاده می شود .
    کانکس ها را می توان بعد از اتمام استفاده فروخت . در صورتی که این امکان در ساختمان های دیگر امکان پذیر نمی باشد . طراحی سایت در تبریز
    به طور کلی می توان کانکس ها را به د دسته کانکس متحرک و کانکس ثابت تقسیم بندی نمود . کانکس های متحرک دارای چرخ برای حرکت می باشند و در هنگام استفاده برای ثبات آن جک هایی در جلو نصب می شود . کانکسهای ثابت به نسبت کانکس های متحرک از کیفیت ساخت بیشتری برخوردار هستند .
    کانکس ها دارای انواع مختلفی هستند که که بسته به نیازتان می توانید تهیه نمایید . در دد ادامه به برخی آنها اشاه می کنیم .
    کانکس
    کانکس اداری :
    این نوع کانکس برای راه اندازی محیطی اداری همراه با چیدن میز و صندلی اداری استفاده می شود . همچنین دارای مکانهایی مجزا برای آبدارخانه و و سرویس بهداشتی نیز می باشد .
    کانکس نگهبانی :
    شما حتما در پارک ها ، مجتمع های مسکونی ، ادارات ، بیمارستان ها و ... کانکس نگهبانی را دیده اید که به علت ماهیت آن دارای پنجره هایی بزرگ در اطراف آن است که امکان کنترل راحت تر را به نگهبان می دهد .
    ثبت آگهی




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی