Loading...

  • مریم تهرانی
    مریم تهرانی
    چهارشنبه 22 آذر 1396 - 20:18

    تله کابین رامسر (676 بازدید)

    [img]https://www.vilajar.com/Dashboard/GetArticleImage/115[/img]
    مازندران - رامسر
    https://www.vilajar.com/Place/10
    مجتمع تفریحی تله کابین در پنج کیلومتری غرب رامسر (به سمت شهرستان رودسر) و یا 103 کیلومتری شهرستان رشت واقع شده و یکی از زیباترین جاذبه های گردشگری رامسر محسوب می شود. مجموعه سبز رامسر از ساحل دریای خزر تا 700 متر بالای سطح دریا و تا امتداد قله کوه ایلمیلی کشیده شده و با امکانات رفاهی فراوان، میزبانی از شما را انتظار می‌کشد. تله کابین رامسر به علت واقع شدن بین جنگل و دریا و کوهستان، جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد بطوریکه پس از رسیدن به بالای قله، نه تنها از چشم‌انداز زیبایی برخوردار خواهید شد بلکه از دیدن انبوه امکانات و تاسیسات ساخته شده در بالای قله کوه متعجب خواهید شد. در بالای کوه، امکانات فراوانی شامل هتل، رستوران، اغذیه فروشی و ... جهت استفاده گردشگران ساخته شده است و در مسیری طولانی امکان پیاده‌روی و بازدید از غرفه‌های مختلف صنایع دستی و اغذیه‌فروشی‌های مختلف فراهم شده است.
    تله کابین رامسر دارای محیطی جذاب می باشد که با توجه به وجود پیست کارتینگ، مراکز خرید، کافی شاپ و مراکز تفریحی، شهربازی، هتل و… محیطی شاد و کامل را رقم زده است. تله کابین رامسر به عنوان بزرگترین خط تله کابین کشور از کنار ساحل خزر تا ارتفاعات جنگلی با ۴۰ کابین به طول ۲ کیلومتر امتداد دارد و توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری و احداث شده است.
    خط تله کابین در رامسر از ایستگاه 1 در بخش شمالی با امکان جابجایی 4000 نفر در روز به ایستگاه 2 در قله زیبای ایلمیلی، با چشم انداز کامل دریا، جنگل و شهر رامسر را فراهم کرده است. طول مسیر 2000 متر رفت و 2000 متر برگشت است. تله کابین رامسر با سرعت 3 متر بر ثانیه، مسیر 2000 متری را در مدت 12 دقیقه طی می نماید و تا ارتفاع 700 متری بالا رفته تا سختی صعود از صخره های رفیع البرز را به سفری آسان و دوست‌داشتنی برای همه افراد خانواده تبدیل کند.
    تله کابین رامسر در مجموعه‌ای واقع شده است که آن را مجموعه رفاهی ـ تفریحی شهر سبز می نامند.
    ساخت و توسعه مجتمع رفاهی تفریحی شهر سبز رامسر در سال 1383 هجری شمسی آغاز شد و سرانجام خط تله کابین رامسر در سال 1387 راه اندازی گردید.
    پس از برقراری مسیر یک تله کابین رامسر، تکمیل پروژه عظیم شهر سبز رامسر آغاز شد و اکنون این مجتمع بر فراز قله سماموس قرار گرفته است.
    در بخش کوهپایه‌ای مجتمع، شهربازی سرزمین رویاها شامل پیست‌های کارتینگ، پیست ATV و زمین بازی پینت‌بال و سینمای شش بعدی قرار گرفته است.
    بخش ساحلی شامل فروشگاه‌ها و خدمات تفریحی و رفاهی است. باشگاه دریایی تله کابین با امکانات متنوعی شامل جت اسکی، قایق رانی دریایی و پاراسلینگ شاتل فعال است.
    فاز فراساحلی نیز در حال توسعه می باشد تا تبدیل به نمونه ای استثنایی در دریای خزر شود.
    طراحی محیطی زیبا، مناطق دست‌نخورده گردشگری و آبنمای موزیکال و رستوران‌ها، کافی شاپ‌ها، تالار و تفرجگاه زیبای کوهستانی از دیگر قسمتهای دیدنی در این مجموعه می‌باشند.


    برچسب ها:




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی