Loading...

  • احسان
    احسان
    یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 22:52

    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد (285 بازدید)


    زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد
    در سال های اخیر رشته های بدون آزمون طرفداران زیادی پیدا کرده خصوصا برای کسانی که در سال های گذشته در دانشگاه ها پذیرفته نشده اند یا در رشته ی مورد علاقه خود تحصیل نکرده اند رشته های بدون آزمون فرصت مناسبی برای این افراد است که در زمینه ای که علاقه دارند تحصیل کنند دانشگاه آزاد هرساله 2 بار در نیمسال اول و دوم در مقاطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون در بیشتر رشته ها به جز رشته های پزشکی پذیرش دانشجو دارد که هر داوطلب می تواند از طریق دفترچه ای که منتشر می شود کد رشته های مد نظر خود را انتخاب نمایید . ضمن اینکه قبولی در این کد رشته ها بدون شرط معدل می باشد.
    زمان و نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 97
    در سال های اخیر داوطلبان زیادی متقاضی ثبت نام در رشته های بدون کنکور هستند. اکثر دانشگاه ها اعم از دانشگاه های سراسری، علمی کاربردی، پیام نور و دانشگاه آزاد اقدام به جذب دانشجو به صورت بدون کنکور می نمایند. ثبت نام بدون کنکور آزاد به دو دسته کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته تقسیم می شود. به زبان ساده کارشناسی پیوسته یعنی، برای اخذ مدرک کارشناسی می بایست یکسره 4 سال در مقطع کارشناسی درس بخوانید و کارشناسی ناپیوسته نیز همانطور که از نامش پیداست یعنی جهت اخذ مدرک کارشناسی نیازی به پیوسته درس خواندن نیست بلکه باید در ابتدا 2 سال در مقطع کاردانی تحصیل کنید و سپس پس از اخذ مدرک کاردانی اقدام به تحصیل در مقطع کارشناسی نمایید. در رابطه با زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد نیز مطلع باشید که شما داوطلبان در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه می توانید نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.تمامی فرآیند ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد به شیوه اینترنتی بوده و تنها از طریق سایت سازمان سنجش و دانشگاه آزاد انجام می شود. در صورت تمایل می توانید برای اطلاع از دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور آزاد بر روی لینک کلیک نمایید.
    ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد 97
    کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در 20 کد رشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و در یک رشته و 20 محل دانشگاهی در مقطع کاردانی پیوسته اقدام نمایند.شایان ذکر است دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای،کاردانش و هنرستان نظام قدیم در مقطع کاردانی پیوسته در رشته متجانس با دیپلم و همچنین دارندگان دیپلم نظری نظام جدید متوسطه بدون پیش دانشگاهی و داوطلبان دیپلم 4 ساله نظام قدیم، در هر رشته ای ازکاردانی پیوسته امکان ثبت نام دارند. همچنین متقاضیان کاردانی ناپیوسته با دارا بودن مدرک دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید می توانند در هر رشته کاردانی ناپیوسته ثبت نام کنند.برای اطلاع از رشته های بدون کنکور آزاد ، کارت ورود به جلسه کنکور آزاد بر روی لینک کلیک کنید.
    ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 97
    مقطع کارشناسی در دانشگاه آزاد هم به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شود و تفاوت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در ارائه مدرک تحصیلی است .البته ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت نکرده اند نیز امکان پذیر است.دارا بودن مدرک فوق دیپلم از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته بوده و همچنین دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی هم از شرایط ثبت نام بدون کنکور در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد می باشد. ثبت نام بدون کنکور کارشناسی در 2 نوبت مهر ماه و بهمن ماه انجام می شود و ورودی های مهر ماه می بایست در اواخر مرداد ماه برای ثبت نام خود اقدام نمایند و ورودی های بهمن ماه می بایست در آذر ماه نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
    زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 97
    در رابطه با زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به اطلاعتان می رسانیم که تاریخ تشکیل کلاس ها با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در دو نوبت مهر و بهمن ماه انجام می شود به زمان ثبت نام متقاضیان در نوبت مهر و یا بهمن ماه و صلاح دید دانشگاه مربوطه بستگی خواهد داشت. ضمن اینکه متقاضیان پس از ثبت نام اینترنتی در زمان تعیین شده از سوی دانشگاه نیز می بایست ضمن همراه داشتن مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور جهت ثبت نام حضوری به دانشگاه مربوطه نیز مراجعه نمایند.پیشنهاد می کنیم با عضویت در کانال تلگرام انتخاب رشته از اعلام نتایج کنکور آزاد 97 ، شرایط ثبت نام در دانشگاه آزاد مطلع شوید و یا در صورت هر گونه سوال با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت نمایید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی