Loading...

  • دریا
    دریا
    سه شنبه 29 خرداد 1397 - 02:18

    پاکسازی پوست (256 بازدید)

    داشتن پوستی شاداب و براق برای عروس خانم ها یکی از فاکتورهای اصلی زیبایی است. پس بهتر است به طور جدی روش های پاکسازی را دنبال کنند. برای شروع پاکسازی، ابتدا باید دلایل و ریشه ی مشکلات پوستی را شناسایی کنید، این کار می تواند با مشورت پزشک متخصص انجام شود. پوست بسیاری از افراد بویژه خانم ها به دلایل بسیاری از جمله آلودگی هوا ، عدم استفاده از لوازم آرایشی مناسب و یا حتی استفاده بیش از اندازه از لوازم ارایشی دچار اسیب های جدی شده است . سلامت و زیبایی پوست از اهمیت بالایی برخوردار است که امروزه افراد بسیاری را درگیر خود کرده است تا بهترین روش های درمانی را برای حفظ سلامت پوست انتخاب کنند
    از روش های درمانی که جهت درمان مشکلات و اسیب های وارده شده به پوست استفاده می شود میتوان به آب درمانی ، ماساژ پوست ، پاکسازی پوست و روش های دیگر نام برد . در ادامه به روش پاکسازی پوست خواهیم پرداخت.
    پاکسازی پوست چیست؟
    زمانی که پوست فرد از تمامی مواد اضافی و الودگی ها پاک شده و پوست به راحتی بتواند تنفس داشته باشد را پاکسازی پوست می گویند . پاکسازی پوست توسط افراد و مراکز مختلف انجام می شود اما به دلیل حساسیت انجام پاکسازی پوست باید در انتخاب مرکز انجام آن دقت داشت تا سلامت پوست به خطر نیافتد.
    روش های خانگی پاکسازی پوست
    بخور دادن پوست
    بخور دادن موثرترین و عالی ترین روش برای پاکسازی پوست است . برای بخور دادن پوست به راحتی می توانید از کتری حاوی اب جوش استفاده کنید . بخار تولید شده توسط کتری باعث آبرسانی و رطوبت منافذ پوست خواهد شد و تمام مواد اضافی و الودگی های روی صورت را پاکسازی و موجب جوانسازی پوست میشود.
    استفاده از محلول شکر و آبلیمو
    محلول شکر و آبلیمو برای باز شدن منافذ پوست و رفع اسیب های وارد شده به بسیار موثر است . پوست خود را با محلول شکر و آبلیموی غلیظ به صورت دورانی ماساژ دهید . این کار باعث باز شدن و پاکیزه شدن منافذ پوست شما خواهد شد .
    عسل
    یکی از قوی ترین پاک کننده های پوست عسل است که علاوه بر پاکسازی پوست به باز شدن منافذ و تنفس بیشتر پوست نیز کمک می کند . عسل را به صورت موم و یا مخلوط با دارچین می توانید برای رفع الودگی های روی پوست استفاده نمایید .
    عصاره لیمو
    عصاره لیمو برای پاکسازی و چربی زدایی پوست معجزه اسا است . ترکیب لیمو با شکر، عسل ، آب و یا به تنهایی می تواند به عنوان ماسک طبیعی برای پاکسازی پوست بسیار قدرتمند عمل کند و اثربخشی فوق العاده ای داشته باشد.منابع:ارایشگاه نازیلا- سالن زیبایی نازیلا- سالن زیبایی در اصفهان- سالن عروس در اصفهان- سالن ارایشی عروس در اصفهان
    سایت من http://nazilabeauty.com/




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی