Loading...

  • kara
    kara
    یکشنبه 31 تیر 1397 - 19:47

    برای ثبت شرکت سهامی عام به چه مدارکی احتیاج داریم؟ (266 بازدید)

    برای ثبت شرکت سهامی عام اول باید این مراحل را طی کنید و سپس به فکر تهیه مدارک مورد نیاز باشید. طرح امضا شده ای از اساسنامه و یا اظهارنامه را تهیه کنید. تقریبا 20 درصد از سرمایه را در شرکت و 35 درصد را در یکی از بانک ها و به حساب شرکت قرار دهید. از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز بگیرید. اعلامیه پذیره نویسی تهیه کنید که حداقل در 2 روزنامه کثیرالانتشار منتشر شود و در بانک دارنده حساب شرکت در معرض عموم قرار گیرد.
    مدارک لازم برای ثبت شرکت سهامی عام چیست؟!
    مدارک را در دو مرحله پیگیری میکنیم. مرحله اول، مرحله تشکیل و تحصیل اجازه پذیره نویسی است. در این مرحله باید دو نسخه طرح اعلامیه پذیره نویسی تهیه کنید که موسسین باید آن را امضا کرده باشند. دو نسخه از اظهارنامه ی تکمیل شده فراهم کنید. همچنین دو نسخه طرح اساسنامه را تکمیل کنید. مدارک احراز هویت موسسین را تهیه کنید. مرحله دوم، مرحله ایجاد شرکت های عام سهامی است. در این مرحله شما باید دو نسخه از اساسنامه را که به تصویب مجمع عمومی موسسین رسیده باشد تهیه کنید. همچنین دو نسخه از صورتجلسه مجمع عمومی موسسین فراهم کنید. از سازمان بورس و اوراق بهادار مجوز بگیرید.
    سایت من
  • nire
    nire
    چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 21:34
    برای ثبت شرکت سهامی عام، غیر از سازمان بورس باید از بانک مرکزی هم مجوز اخذ بشه یا احتیاجی نداره؟ چون سهام ها دائما از طریق بانک ها ارائه میشن
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی