Loading...

  • viem
    viem
    چهارشنبه 5 دی 1397 - 20:22

    ویزای شینگن پرتغال در چند نوع هستند؟ (359 بازدید)

    Portugal-Schengen.jpg
    ویزای شینگن پرتغال انواع مختلفی دارد که هرکدام به قصد های مختلف انجام می گیرد. در زیر با آنها آشنا خواهیم شد:
    ویزای شینگن ترانزیت پرتغال (نوع A,B):
    نوع A در این ویزا به شما اجازه می دهد که وارد خاک پرتغال شوید ولی بدون اینکه از فرودگاه خارج شوید بلافاصله این کشور را به مقصدی خارج از منطقه شینگن ترک کنید. به گفته ی دیگر ویزای شینگن ترانزیت پرتغال حق اقامت در پرتغال و سایر کشورهای عضو پیمان شینگن را به شما نمی دهد.
    نوع B هم دقیقا مشابه شرایط ویزای ترانزیت نوع A است با این تفاوت که می توانید از فرودگاه خارج شوید و به صورت زمینی به مقصد مورد نظر که خارج از منطقه شینگن است بروید. نوع B ویزای عبوری پرتغال نیز نام دارد.
    ویزای توریستی: ویزای شینگن توریستی پرتغال (ویزای شینگن نوع C) به شما اجازه خواهد داد که حداکثر سه ماه در پرتغال یا کشورهای دیگر عضو شینگن اقامت داشته باشید.
    ویزای ملی: ویزای شینگن ملی پرتغال (ویزای شینگن نوع D) به متقاضی این اجازه را می دهد تا اقامت طولانی مدت داشته باشد. اگر به قصد تحصیل یا تجارت راهی پرتغال می شوید باید برای اخذ ویزای شینگن پرتغال نوع D اقدام نمایید.
    ویزای شینگن ازدواج: یکی از راه های اخذ ویزای شینگن پرتغال، ازدواج کردن با یک شهروند پرتغالی می‌باشد. ویزای شینگن ازدواج پرتغال چند دسته دارد:
    - ویزای نامزدی با تبعه پرتغال که در این نوع، روند اداری نزدیک به سه ماه طول خواهد کشید که افراد متقاضی اگر فرزند زیر ۱۸ سال داشته باشند نمی‌توانند او را با خود به پرتغال ببرند.
    - ویزای ازدواج با تبعه پرتغال که در این نوع، پروسه اداری کمتر از یک سال طول می‌کشد. فرد می‌تواند بعد از سه سال تبعه پرتغال شود.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی