Loading...

  • nushin6
    nushin6
    یکشنبه 23 دی 1397 - 22:38

    لوله کاروگیت فاضلابی (287 بازدید)


    104a-e1501241421457.jpg
    لوله های کاروگیت فاضلابی پلی اتیلن با چگالی بالا یا به اختصار hdpe برای فاضلاب های کم فشار مانند: فاضلاب های بهداشتی، مدیریت آب، زهکشی باران، فاضلاب های زیر سطحی، فاضلاب سریع ااسیر، مدیریت پساب در استفاده های شهری و صنعتی مناسب است. دیواره داخلی این لوله ها صاف می باشند که برای عبور سیالات و پساب ها مناسب هستند. همچنین طراحی خارجی این لوله ها به صورت حلقه حلقه می باشد که استحکام بالایی دارد تا تمامی فشار های سطحی و ورودی را بتواند تحمل کند. این تحمل بالای لوله به دلیل حلقه حلقه بودن آن است. این لوله ها با سوکت های مناسب و حلقه های لاستیکی مهر و موم می شوند و اتصال این لوله ها بدین روش با یکدیگر انجام می شود. لوله های فاضلاب و اتصالات پلاستیکی آن ها در اندازه های ۱۰۰ میلی متر تا ۳۰۰ میلی متر در دسترس است این محصولات بهترین و ایده آل ترین محصول برای زهکشی می باشد.
    انواع لوله کاروگیت فاضلاب
    در زیر جاده ها و حتی در زیر ریل قطار و مسیر های راه آهن استفاده می شود و به همین دلیل باید دارای مقاومت بالایی باشند تا بتوانند فشار های وارد شده را تحمل کنند. اغلب از لوله های کاروگیت در بخش های تجاری و خانه ها و مزارع و دامداری و زیر جاده ها و برای معادن و جنگل ها نیز استفاده می شود. این لوله ها دارای استاندارد می باشند و در مدل های مختلف ارائه می شود مانند m252 aashto و یا m294 و astm f667 f2306 و یا f2648 . برای مثال از arema در پروژه های راه آهن استفاده شده است. لوله های پرو پلین با استاندارهای aashto m330 , astm f2881 نیز ارائه می شود که هر دو نوع ان ها یعنی با سطح داخلی صاف و سطح راه راه به صورت گسترده در دسترس می باشند. لوله های راه راه توسط بسیاری از ادارات دولتی و حمل و نقل و شهرداری محلی و سازمان های منطقه برای استفاده در زهکشی مورد استفاده قرار گرفته شده و تایید شده اند.
    لوله کاروگیت فاضلابی در استاندارد های کانادا تایید شده است.
    وزن سبک اما بسیار مقاوم
    قدرت و استقامت این لوله ها به دلیل سطح خارجی حلقه حلقه آن است نه به دلیل ضخامت بیش از اندازه لوله و با توجه به وزن سبک و کم این لوله ها نیروی انسانی کمتری برای نصب این لوله ها نیاز است. این لوله ها می توانند در بسیاری از مناطق استفاده شوند.
    نفوذ و نشت کمتر
    به دلیل سطح داخلی دولایه نشت کمتری وجود دارد و به ندرت اتصالات ممکن است آسیب ببیند و درصد آن بسیار ناچیز است.
    انعطاف پذیری
    با توجه به انعطاف پذیری این لوله ها می تواند به راحتی در مناطق مسکونی بدون آسیب دیدن و ترک خوردن نصب و استفاده شود و انعطاف پذیری به معنی ایمنی می باشد.
    زهکشی بزرگراه
    لوله های کاروگیت در بزرگرا های ایالتی بیش از سی سال است که استفاده می شود و علاوه بر زهکشی در فاضلاب ها و امتداد پیاده رو ها و فاضلاب هه نیز مورد استفاده قرار می گیرد.منبع:
    لوله کاروگیت فاضلابی




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی