Loading...

  • novren
    novren
    دوشنبه 24 دی 1397 - 00:11

    عاقبت اجاره ماشین از افراد غیر مجاز در کیش (596 بازدید)

    افرادی که در کیش برای اجاره خودرو، اصلا نه شرکت دارند و نه مجوز و این کار را به صورت شخصی در خیابان ها و یا نزدیک پاساژها با قیمتی بسیار پایین تر از شرکت های اجاره ماشین در کیش انجام می دهند، در واقع در حال درست کردن مشکلات برای مسافر هستند. مسافر هم فکر می کند قیمت این فرد پایین تر از هر جایی است و به راحتی گول این افراد را می خورد و اقدام به اجاره می کند اما بعد از به پایان رسیدن مدت اجاره، برای بازگرداندن ماشین با مشکلات بسیاری مواجه می شوند از جمله:
    1.عدم پس دادن مبلغ ضمانت خلافی
    2.گرفتن خسارت های بی دلیل از مسافر و کسر هزینه های میلیونی از مبلغ ضمانتی که مسافر بابت ماشین پرداخت کرده است
    3.ماشین های این افراد فاقد بیمه هستند و در صورت وارد شدن خسارت به خودرو، مسافر موظف به پرداخت هزینه ها می شود
    4.گرفتن مبلغی برای کسری بنزین در صورتی که بنزین خودرو را به همان اندازه که تحویل گرفته اید، تحویل داده اید
    5.در صورتی که پلیس فرد را به هر دلیلی متوقف کتد و قرارداد و دفترچه رنت در ماشین نباشد فرد را جریمه و ماشین را توقیف خواهد کرد. شرکت های اجاره خودرویی که مجوز دارند و مجاز هستند، اقدام به عقد قرارداد و تحویل دفترچه رنت می کنند.
    به هیچ وجه به افرادی که در خیابان ها برای اجاره خودرو در کیش ایستاده اند و ماشین کرایه می دهند اعتماد نکنید چرا که به طرق مختلف در انتها، هزینه های بیشتری را به شما تحمیل می کنند. از شرکت های معتبر و عضو مجمع رنت کاران ماشین اجاره کنید چرا که این شرکت ها سالیان سال است در جزیره کیش فعال هستند و از سازمان منطقه آزاد کیش مجوز رسمی فعالیت دارند. ضمناً شما می توانید برای استعلام رنت کاران مجاز به سایت مجمع رنت کاران کیش مراجعه کنید.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی