Loading...

  • sb_bahari1367
    sb_bahari1367
    جمعه 27 اردیبهشت 1398 - 23:26

    طراحی سایت شرکتی چیست ؟ (283 بازدید)

    طراحی سایت شرکتی چیست ؟
    با رشد روز افزون در دنیای آنلاین کسب و کارهای گوناگون علاوه براینکه در فضای فیزیکی فعالیت خود را انجام می دهند در دنیای آنلاین هم فعالیت کاری خود را ادامه می دهند. از این طریق به رشد و توسعه کسب و کارشان کمک شایانی خواهند کرد. طراحی سایت برای هر کسب و کاری به عنوان یک نمای از آن کسب و کار در فضای وب است. بدین صورت هر کسب و کاری می تواند بصورت عالی خود را معرفی کنند.
    آرتیمان وب با ایجاد بخش طراحی سایت شرکتی تصمیم دارد تا یک تصویر عالی را در ذهن مخاطبان هر کسب و کار ثبت کند تا از این طریق بتواند افرادی که هیچ گونه آشنایی قبلی با شرکت مورد نظرشان در فضای فیزیکی ندارند یک تصویر عالی از نحوه کارآنها ایجاد کنند.
    وب سایت شرکتی برای چه کسانی مفید است؟
    وب سایت شرکتها، وب سایتهایی هستند که به جهت اهداف تجاری و بازرگانی طراحی می شوند. امروزه تقریبا اکثر شرکتهایی که با عموم جامعه در تعامل هستند نیاز به یک وب سایت را حس می کنند و شرکتهای بزرگتر به وب سایتی نیاز دارند تا برند خود را مدیریت کنند و یا با شرکتهای تابع خود در تماس باشند.
    اهداف راه اندازی و طراحی سایت شرکتی
    در هنگام ساخت سایت و طراحی سایت شرکتی اولین پرسشی که باید از خود بپرسید این است که "هدف از طراحی سایت شرکتی چیست ؟" جواب این سوال کاملا واضح است. اگر شما خرده فروش هستید هدف شما فروش محصولاتتان است. اما اگر تمایل دارید که وب سایتی بروشور مانند داشته باشید، طراحی یک صفحه وب برای شما کافیست. این یک شروع خوب است. اما استفاده از افکار خاص تر و ویژه تر، در طراحی یک وب سایت مناسبتر به شما کمک خواهد کرد . اگر شما وب سایتی با اهدافی که در بالا گفته شد طراحی کنید ، قطعا به اهداف خود خواهید رسید. البته ارزیابی شرکت طراح وب سایت شما نیز در این زمینه موثر است . برای مثال شاید افکار شما این باشد که استفاده از سادگی طراحی سایت شخصی میتوانند به شما کمک کند و یا طراحی سایت اختصاصی بهترین راه حل برای شما باشد، مطمئنا راه کارهایی که شرکت آرتیمان وب به شما ارائه می کند می تواند نقش بسزایی در انتخاب بهترین تصمیم داشته باشد.
    اطلاعات تماس دفاتر آرتیمان وب:

    دفتر مرکزی تهران

    تهران، سهروردی شمالی
    خیابان اندیشه ، بین اندیشه ششم و هفتم
    پلاک 23، واحد 6
    982188447399+
    info [at] artimanweb.com

    دفتر امارات (دبی)

    43 26 B St, Dubai
    United Arab Emirates
    971526461616
    Dubai [at] Artimanweb.com
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی