Loading...

  • sara1400
    sara1400
    پنجشنبه 26 اردیبهشت 1398 - 00:56

    استفاده از خدمات نظافت منزل و ساختمان آنلاین (364 بازدید)

    حرفه‌ای، حتی در نظافت خانه و آپارتمان
    همه‌ی ما دوست داریم خانه‌هایمان همیشه تمیز و مرتب باشد و تمامی اسباب‌اثاثیه در جای خود قرار داشته باشند، هیچ‌کس یک‌خانه به‌هم‌ریخته را دوست ندارد؛ اما مگر می‌شود خانه همیشه تمیز بماند؟ حتی خانه‌هایی که کمترین رفت‌وآمد را دارند و نظافت روزانه در آن‌ها انجام می‌شود نیز مورد هجوم گردوغبار قرار می‌گیرند. به همین دلیل باید هر چندوقت‌یک‌بار به گردگیری و نظافت خانه بپردازیم. شما برای تمیزکردن منزل چه برنامه‌ای دارید؟ آیا برنامه هفتگی برای نظافت منزل دارید و خودتان مشغول به کار می‌شوید و یا به دلایل مختلف، کارهای نظافتی را به یک متخصص نظافت خانه می‌سپارید؟ اگر دوست دارید کارهای خانه به دست یک متخصص انجام شود بهتر است این متن را مطالعه کنید. ‌
    چرا نظافتچی منزل استفاده کنیم؟
    حتما برای شما هم پیش‌آمده برای انجام یک نظافت ساده در منزل ساعت‌ها مشغول بوده‌اید ولی در نهایت خانه آن‌طور که موردنظرتان بوده تمیزنشده باشد. شاید هم به دلیل مشغله‌‌ی کاری نتوانسته‌اید آن‌طور که بایدوشاید خانه را تمیز کنید. در این مواقع بهتر است کار را به متخصصان نظافت منازل سپرد؛ زیرا این افراد به دلیل تخصص و مهارت خود، در مدت‌زمان کمتر بازدهی بالاتری را خواهند داشت. هرکسی برای اینکه کارهایش به شیوه درست انجام شود از متخصص‌ها کمک می‌گیرد. شما نیز می‌توانید با کمک‌گرفتن از متخصص‌های نظافتی، کارهای خانه را به شکل بهتری پیش ببرید و وقت و زمان خود را برای کارهایی مانند کتاب خواندن، فیلم دیدن، تفریح، سرگرمی، همراه با خانواده صرف کنید. ‌
    %D9%86%D8%B8%D8%A7%D9%81%D8%AA%DA%86%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%85-300x200.jpg
    استفاده از خدمات نظافت منزل مناسب چه افرادی است؟
    بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های کاری فرصت کمتری برای نظافت آپارتمان و خانه خود پیدا می‌کنند؛ زیرا تمیز بودن خانه، بر روحیه تمامی افراد خانواده تاثیر می‌گذارد. به‌صورت کلی همه افراد می‌توانند از خدمات نظافتی خانه استفاده کنند تا وقت بیشتری برای خود و خانواده‌شان داشته باشند. پس:
    اگر به نظم و ترتیب در انجام کارها اهمیت می‌دهید و دوست دارید نظافت خانه روی برنامه انجام شود.
    اگر شاغل هستید و فرصت نظافت کردن منزل را پیدا نمی‌کنید.
    اگر فرزند کوچک دارید و وقت کمتری برای رسیدگی به خانه و تمیزکردن خانه دارید.
    اگر به دلیل افزایش سن و کهولت نمی‌توانید کارهای سنگین خانه را به‌تنهایی انجام دهید.
    اگر به دلیل مشکلات جسمی و بیماری، توانایی انجام کارهای خانه را ندارید.
    اگر مجرد هستید و فرصت و مهارت لازم برای انجام نظافت منزل را ندارید.
    اگر مهمان دارید و برای انجام کارها به کمک نیاز دارید.
    اگر دوست دارید وقت و انرژی خود را صرف خانواده کنید و کارهای منزل را به متخصص‌های نظافت بسپارید.
    و اگر هر مانع دیگری پیش روی شماست و نمی‌توانید خودتان کار نظافت را انجام دهید، می‌توانید از خدمات https://donyaenezafat.com/ استفاده کنید. ‌
    شستشو و نظافت منزل شامل چه خدماتی می‌شود؟
    تقریبا تمام امور تمیزکردن خانه را می‌توان به دست متخصص‌های خدماتی سپرد. این خدمات شامل مرتب‌کردن خانه، جارو زدن، شستن کف و دیوار، گردگیری وسایل خانه، نظافت اتاق‌ها، شست‌و‌شوی حمام و سرویس‌بهداشتی، پاک کردن پنجره و شیشه‌های داخلی، نظافت آشپزخانه، نظافت کابینت‌ها، شستن ظروف و لباس‌ها و تمامی خدمات نظافتی مورد نیاز در خانه می‌شود. شما برای انجام هرکدام از این خدمات می‌توانید از متخصص‌های نظافتی کمک بگیرید. ‌
    donyaenezafat
  • شبکه ما
    شبکه ما
    سه شنبه 7 خرداد 1398 - 22:39

    عوامل موثر بر قیمت نظافت منزل
    قیمت سرویس نظافت منزل به صورت ساعتی و یا کلی ارائه می‌شود. البته نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم بودن نیرویی که شرکت خدماتی ارسال می‌کند، از عواملی است که هزینه نظافت منزل را تغییر می‌دهد. سرویس نظافت منزل از پر استفاده ترین خدماتی است که توسط یک شرکت نظافتی یا یک شرکت خدمات منزل ارائه می‌شود. برخی از مشتریان نظافت منزل بجای سرویس گرفتن از شرکت خدماتی و نظافتی از یک کارگر نظافت منزل که دوست و آشنا معرفی‌می‌کنند کمک می‌گیرند.
    گروهی دیگر اما ترجیح می دهند از میان پیشنهادهای چند شرکت نظافت ساختمان که در یک بازار آنلاین مثل نظافت افق مشغول به ارائه پیشنهاد هستند دست به انتخاب بزنند. اینکه شرکت های خدماتی چقدر باسابقه هستند و به چه شیوه ای از نیروهای خود ضمانت می‌گیرند اهمیت زیادی در اعتماد سازی دارد و باید به مطمئن و امن بودن این شرکت ها واقف بود که به راحتی و از طریق صفحات حرفه ای شرکت ها در نظافت افق قابل سنجش است.

    نظافت کف منزل

    معمولا مشتری ها یک شرکت خدماتی را برای نظافت منزل را در نظر می‌گیرند که علاوه بر شرایط عادی در مواردی مثل قبل و بعد از جشن ها و مجالس و یا آماده سازی خانه های نوساز برای اسباب کشی و سکونت از نیروهای نظافتچی این شرکت‌ها کمک می‌گیرند. مشتریان ‌ می‌توانند هم بصورت یکباره و هم با قراردادهای هفتگی و ماهانه از خدمات شرکت های نظافتی استفاده کنند. مواردی مثل متراژ خانه، تعداد اتاق خواب و سرویس های بهداشتی و همچنین مواد مصرفی شوینده از جمله عوامل اثرگذار بر قیمت هستند.
    ۱.
    برآورد هزینه نظافت منزل
    بیشتر شرکت های خدمات نظافتی یک هزینه ی پایه حدود 50000 تومانی را برای
    ۴
    ساعت کار یک نیروی آقا به عنوان دستمزد کارگر نظافت منزل به مشتری اعلام می کنند. همین دستمزد
    ۴
    ساعته برای نیروی خانم گاهی
    ۱۰۰۰۰
    الی
    ۱۵۰۰۰
    تومان افزایش می یابند. در واقع هزینه نظافت منزل بصورت ساعتی اعلام می گردد و لازم است بدانید که در اغلب شهرهای بزرگ کمابیش همین قیمت است. البته خانم یا آقا بودن نیروی نظافتی کاملا به سفارش مشتری برمی‌گردد وگرنه شرکت‌های خدماتی به دلیل اینکه اغلب کارهای نظافتی خانه سنگین هستند، نیروی نظافتچی آقا را در صورتی که حساسیت جدی بر روی نیروی خانم وجود نداشته‌باشد، پیشنهاد می‌کنند.
    ۲.
    متراژ خانه
    همانطور که گفته شد هزینه نظافت بصورت ساعتی برآورد و اعلام می شود اما طبیعتا متراژ فضا بر میزان ساعت مورد نیاز و یا تعداد نیروی خدماتی و در نهایت قیمت کلی اثرگذار است. علاوه بر آن ممکن است در خانه های بزرگتر تعداد سرویس های بهداشتی هم افزایش یابد. البته این موردی نیست که در هنگام سفارش دادن یک سرویس نظافت منزل به شرکتهای خدماتی، به عنوان یک فاکتور قیمت دهی در نظر گرفته شود. این موضوع بیشتر از این جهت اهمیت دارد که در هنگام ثبت سفارش، شاید بهتر باشد برای آگاهی دقیق‌تر از هزینه نهایی این موضوع را در ساعت انتخابی در نظر بگیرید.
    ۳.
    تعداد اتاق ها
    فضاهای یک پارچه زمان کمتری را برای نظافت نیاز دارند در حالیکه تعداد اتاق ها به دلیل بیشترشدن جزییات کار و صرف زمان و نیروی بیشتر هزینه را افزایش داده و قیمت کلی را بالامی برند. البته تعداد زیادی شرکت نظافت هستند که خدمات نظافت را بصورت کلی قیمت‌گذاری می‌کنند و مثلا بر مبنای تخمین های
    ۸
    ساعته یا
    ۱۰
    ساعته دستمزد کارگر نظافت را اعلام می‌کنند.
    ۴.
    تعداد سرویس های بهداشتی
    سرویس های بهداشتی به دلیل حساسیت بالاتر مشتریان به صرف زمان و دقت بیشتری برای نظافت نیازدارند دلیل هم این است که معمولا این فضاها از جاهای دیگر خانه کثیف تر هستند. اگر از شوینده خاصی در این مواقع استفاده می‌کنید حتما قبلا از مراجعه نیروی شرکت، شوینده را خریداری کنید.
    ۵.
    انواع نظافت
    نظافت استاندارد
    این خدمت بطور عادی شامل مرتب کردن خانه، گردگیری وسایل خانه، نظافت آشپزخانه، جارو و تی کف، نظافت سرویس های بهداشتی و اتاق ها می شود. معمولا منظور از نظافت منزل همین نوع نظافت است. البته بعضی نقاط هستند که نیاز به دقت بیشتری در نظافت منزل دارند که به خاطر افزایش دادن زمان کل کار بر هزینه نهایی هم تاثیر می‌گذارند.
    نظافت دیوارها و پنجره ها
    بیشترین تقاضا برای این خدمات در پایان تابستان یا پایان سال اتفاق می افتد. برای این خدمت معمولا شرکت های خدمات نظافتی نظافتچی آقا را پیشنهاد می دهند. نکته ای که در مورد نظافت و شستشوی دیوار باید در نظرداشته باشید این است که
    ۴
    ساعت برای این کار معمولا کافی نیست. از این نظر شرکت ها در صورتی که بدانند کار مشتری شامل شستن دیوارها هم هست پیشنهاد می دهند که نیروی آقا را برای
    ۸
    ساعت رزرو کنند.
    خانه تکانی
    یکی از محبوب ترین و پرتعدادترین سفارش های نظافت منزل در پایان سال اتفاق می افتد. سفارش های خانه تکانی معمولا در بازه های
    ۸
    ساعته و حتی بیشتر انجام می شوند. در برخی موارد به دلیل درخواست مشتری برای شستشوی فرش و قالی یا شستشوی مبلمان کل کار طی دو جلسه و در دو روز انجام می شود. بعضی از مشتریان بیشتر تمایل دارند که در خانه تکانی از نظافتچی آقا کمک بگیرند که شاید به دلیل سنگینی کار منطقی به نظر برسد. در این صورت این موضوع را در سفارش نظافت خود به شرکت‌های خدمات نظافتی مطرح کنید.
    شستشوی مبلمان
    یکی از خدماتی که در زمان نظافت منزل می‌تواند به اندازه کل کار اهمیت داشته باشد شستشوی مبلمان است. در صورتی که مبلمان نیاز به شستشوی جدی داشته باشد، معمولا شرکت های خدماتی از بخارشور برای این کار استفاده می‌کنند. هزینه شستشوی مبلمان با بخارشور یا اصطلاحا خشکشویی مبلمان، بکلی از هزینه نظافت منزل جداست و به عواملی مثل جنس مبل، چند نفره بودن آن و میزان کثیفی بستگی پیدامی‌کند. اما مواقعی که مبلمان قرار است در قالب نظافت منزل انجام شود (مواردی که نظافتچی با شامپو فرش مبلمان را می‌شوید)، هزینه کار در ادامه هزینه نظافت منزل و بصورت ساعتی محاسبه می‌گردد.
    ۶.
    نظافتچی خانم یا نظافتچی آقا؟
    برای برخی از مشتریان آقا یا خانم بودن نیروی کار تفاوت می کند. برای نمونه زمانی که خانم خانه تنهاست معمولا ترجیح بر نیروهای خانم است و زمانی که انجام کار به نیروی فیزیکی بیشتری نیاز دارد اولویت با آقایان است. معمولا نیروی های خانم با توجه به کم تر بودنشان و درنظرگرفتن سختی کار، با قیمت پایه بالاتری به ارائه خدمات می پردازند. دستمزد کارگر نظافت منزل برای آقایان نسبت به خانم ها پایین تر است.
    ۷.
    تعداد دفعات نظافت منزل شما
    مشتری هایی که برنامه ی منظمی برای نظافت محل کار یا منزل خود دارند، معمولا هزینه کمتری متقبل می شوند. برخی شرکت های خدمات نظافت منزل باندل ها یا پکیج هایی برای این گونه سفارش ها ارائه می کنند که با تخفیف هایی همراه است. البته این را هم در نظرداشته باشید که نیروهای خدماتی هم وقتی بصورت منظم محل کار، منزل یا راه پله و فضای مشاء را نظافت می کنند، انرژی کمتری را صرف کار می کنند چراکه محل به اندازه جاهایی که بطور منظم نظافت نمی شوند کثیف نمی شود. خلاصه که این گونه سفارش های مدت دار و بدست آوردن مشتری های دائمی و وفادار یک معامله دو سر برد محسوب می شود.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی