Loading...

  • بزرگمهر
    بزرگمهر
    یکشنبه 21 مهر 1398 - 15:53

    بزرگمهر تولید کننده انواع درب های فلزی لیزری و فرفورژه (300 بازدید)


    درب فلزی لیزری بزرگمهر
    [color=#333333; font-family: Yekan; text-align: justify]از گذشته تا کنون [/color]درب[color=#333333; font-family: Yekan; text-align: justify] یکی از قسمت های اصلی یک ساختمان بوده و هست و در طی سالیان متمادی تغییرات زیادی در شکل و طرح و ابعاد و ... صورت گرفته است. در حال حاضر[/color] درب[color=#333333; font-family: Yekan; text-align: justify] ورودی ساختمان حتما می بایست دو ویژگی را در کنار هم داشته باشد. اول امنیت بسیار بالا و دوم زیبایی و همخوانی آن با نمای ساختمان مورد نظر . البته نوع رنگ و شیشه به کار رفته نیز بسیار مهم بوده و در زیبایی و عمر مفید [/color]درب[color=#333333; font-family: Yekan; text-align: justify] نقش بسزایی دارند. [/color][color=#333333; font-family: Yekan; text-align: justify]به همین خاطر بر آن شدیم تا تغییرات عمده ای در زمینه ساخت و تامین این [/color]درب[color=#333333; font-family: Yekan; text-align: justify] ها ایجاد کنیم تا در کنار امنیت، زیبایی و عمر مفید بالا و دوام کارایی آن افزوده و تامین و دسترسی به [/color]درب[color=#333333; font-family: Yekan; text-align: justify] با طرح و رنگ مورد نظر بسیار ساده تر و مطابق سلیقه شما مشتری گرامی باشد.[/color]
    کاربرد درب فلزی لیزری بزرگمهر | درب فلزی مشهد
    تقریبا میتوان گفت در تمام ساختمان ها، منازل مسکونی، ادارات، مساجد، هتل ها، مدارس و ... میتوان از درب لیزری بزرگمهر استفاده کرد.
    با توجه به سفارشی بودن درب فلزی لیزری و امکان ساخت آن به صورت لولایی تک لنگه، دو لنگه، یک و نیم لنگه، ریلی و ... و همخوانی آن با تمام قسمت های ساختمانی استفاده از این درب ها مقرون به صرفه و ایده آل می باشد.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی