Loading...

  • بزرگمهر
    بزرگمهر
    چهارشنبه 1 آبان 1398 - 20:07

    مقایسه میان مصالح ساختمانی و عایق ها ازنظر اقتصادی (553 بازدید)

    عوامل مختلفی مانند ضخامت سازه،نوع ورق فلزی مصرفی ،عایق مورد استفاده آن ،وزن و تراکم عایق و...روی قیمت آن تاثیر گذار است .بدون شک عایق هایی که بتوانند همزمان صدا ،رطوبت ،حرارت ،و سرما را پوشش دهد و در عین حال وزن سبکی هم داشته باشد در مقایسه با سایر متریالها ،قیمت بالاتری خواهد داشت.
    که عایق پ
    لی اورتان،
    نمونه ای از این مواد است . جنس
    ساندویچ پانل
    هم بی تاثیر روی 2قیمت آن نیست بنابراین مهم است که پوشش خارجی ساندویچ پانل از جنس گالوانیزه فولادی،ورق های آلومینیومی و ورق های آلیاژی روی و آلومینیوم باشد .که هریک از این پوشش ها قیمت و ویژگی خاصی دارند
    0.025پلی پورتان :
    عایق زرد رنگی است که در سرد خانه ها نیز به عنوان ساندویچ پانل سرد خانه ای برای دیواره ها استفاده میشود
    0.036پلی استایرن :
    به رنگ سفید وبه صورت صفحات صلبی هستند که از دانه های ریز پلی استایرن تشکیل شده این صفحات هوا را درون خود حفظ میکند و اجازه عبور آب را نمی دهد .
    0.039پشم شیشه:
    در نمونه های سفید و زرد است . این ماده از ذوب شیشه و تبدیل آن به الیاف ریز تولید می شود . این الیاف به صورت رول پانل در آمده و در مقابل آتش مقاوم هستند .پشم شیشه به راحتی بریده و نصب می شود . 0.035پلی اورتان :
    ضریب هدایت حرارتی پلی اورتان 0.035برابر ضریب آجرسیمان0.032برابر ضریب ماسه می باشد .با مقایسه میان این دو حالت به این نتیجه میرسیم نسبت به مصالح سنتی بسیار بهینه است.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی