Loading...

  • دوشیزه
    دوشیزه
    یکشنبه 18 بهمن 1394 - 22:25

    معرفی سایت مشاوره عروس (1608 بازدید)

    سلام میخواستم یک سایت زیبا پر از اخبار، مقالات، و گزارشات بازدید از آتلیه ها ، ارایشگاه ها، تالارها،تشریفات ها، مزون ها و ... هر چیزی که برای تدارکات عروسی لازمه را به شما معرفی کنم
    www.dooshizeh.com
    شما با مراجعه به وب سایت دوشیزه از تخفیفاتی ویژه ای که مراکز خدمات دهنده مجالس عروسی به زوجهای جوان میدن آگاه بشید
    اطلاع از تاریخ شوی عروس ( بازدیدعروس) در سالنهای زیبایی را در سایت دوشیزه میتونید مشاهده کنید
    و تصاویر زیبا از نمونه کار ها همچنین عکسهای تاج عروس، سفره عقد، لباس عروس ، ماشین عروس،دسته گل عروس، کت شلوار داماد، جایگاه عروس داماد و ....


    برچسب ها:
    سایت من من به همراه دوستانم سایتی را برای راهنمایی عروس دامادهای عزیز جهت برپایی و تدارکات جشنهای عقدو عروسیشون به اسم (( دوشیزه )) راه اندازی کردیم
  • setareh
    setareh
    جمعه 9 تیر 1396 - 13:13
    سلام
    منم یه سایت خوب خدمات عروسی معرفی میکنم. تو این سایت میتونید تالار عروسی یا باغ تالار ایده آل خودتون رو پیدا کنید. برخی از تالاها و باغ تالارها تخفیفات خوبی هم دادند.
    اگه میخواید تهران هستید و دوست داریم مراسمتون تو باغ تالارهای تهران باشه سری بع صفحه " باغ تالارهای تهران " بزنید.
    اگر در غرب تهران هستید تالارهای غرب تهران و یا باغ تالارهای غرب تهران را بصورت اختصاصی مرور کنید و
    اگر در شرق تهران قرار دارید صفحه اختصاصی تالارهای شرق تهران و همچنین باغ تالارهای شرق تهران را از دست ندهید. اگر قصد دارید مراسم عروسی شما
    در منطقه شمال تهران برگزار شود تالارهای پذیرایی شمال تهران و البته باغ تالارهای شمال تهران میتونه شما رو به رسوند ایده آل هاتون نزدیک کنه.
    امیدوارم از این سایت مفید و کاربردی لذت برده باشید.
    www.talarnet.com
    سایت من
  • javid garshasbi
    javid garshasbi
    پنجشنبه 23 شهریور 1396 - 00:37

    چرا باید درگاه پرداخت واسط اینترنتی بگیریم؟
    [/b]
    گرفتن درگاه پرداخت اینترنتی از بانک برای کسانی آسان است که به کاغذ بازی عادت دارند. در واقع گرفتن درگاه پرداخت مستقیما از بانک مشکلات خودش را دارد. مثلا حتما باید سایتی داشته باشید دارای محتوای با کیفیت و دارای نماد اعتماد که معلوم شود سایت شما معتبر است!
    داشتن نماد الکترونیکی (
    اینماد[/b]
    ) درست است که سخت نیست اما پروسه ای خیلی زمان بری دارد و مدتی طول می کشد تا بعد از بررسی های لازم به سایت مورد نظر اعطا شود.
    خب از طرفی خیلی ها سایت ندارند! تکلیف کسانی که سایت ندارند چیست؟ وقتی سایتی نباشد ای نمادی هم در کار نیست. پس کلا قضیه منتفی است. بله کسانی که سایتی ندارند به هیچ وجه نمی توانند مستقیما از بانک درگاه پرداخت اینترنتی دریافت کنند. همانطور که می دانید بسیاری از اشخاص کسب و کارهای میلیونی در شبکه های اجتماعی دارند بدون آنکه سایت یا فروشگاه اینترنتی داشته باشند. خب پس این اشخاص برای سهولت مشتریان خود در پرداخت وجه چه باید کنند؟
    سایت های درگاه پرداخت واسط دقیقا به کسانی سرویس ارائه می دهند که نه حوصله و وقت رفتن به بانک را دارند نه اینکه صاحب سایت یا فروشگاه اینترنتی هستند!
    با استفاده از درگاه های پرداخت واسط اینترنتی به راحتی در کمتر از چند ساعت می توانید درگاه پرداخت آنلاین شخصی خود را راه اندازی کنید. اگر هم سایت نداشته باشید به راحتی می توانید صفحه شخصی برای پرداخت های خود داشته باشید.
    از همه مهمتر زمانی که از سایت های واسط، درگاه پرداخت اینترنتی می گیرید در واقع فقط درگاه پرداخت نمی گیرید بلکه امکانات زیادی را دریافت می کنید که نسبت به درگاه پرداختی که مستقیما از بانک گرفته می شود خیلی فراتر است. در ادامه امکاناتی که سایت های واسط به شما می دهند را با هم بررسی خواهیم کرد.
    سایت من
  • حسین بازارگان
    حسین بازارگان
    شنبه 23 تیر 1397 - 22:05
    شما ممکن است تا کنون بازاریابی ایسنتاگرام را انجام نداده باشید اما این در مورد رقبای شما صادق نخواهد بود. از اینستاگرام برای پیگیری رقبای خود استفاده کنید. بررسی کنید که چگونه با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنند و نحوه تبلیغاتشان چگونه است. البته شما می توانید از های فالوور خرید فالوور هدفمند را انجام دهید و خیال خود از جذب افراد راحت کنید و تنها به فکر ایجاد محتوای مناسب و تعامل با کاربران باشید.
    برای ایجاد تعامل و محتوا نیز رقبا می توانند به شما دید بسیار مناسبی دهند. بررسی کنید که آیا آنها مسابقه ای برگزار می کنند یا استراتژی خاصی در بازاریابی اینستاگرامی خود به کار می برند. اینکار به شما دید مناسبی در پیشبرد اهدافتان در اینستاگرام خواهد داد.
    خب ! پس شروع کنید ! پیج اینستاگرام خود را ایجاد کنید و یک استراتژی خوب برای جذب کاربر ، نحوه ارسال پست و روش های تعامل با کاربرانتان ایجاد کنید و پیش بروید. اگر از نداشتن فالوور در ابتدای شروع کار خود می ترسید ، می توانید با خرید فالوور اینستاگرام از این مرحله عبور کنید.
    سایت من
  • قاسم نوروزی
    قاسم نوروزی
    یکشنبه 23 تیر 1398 - 09:12
    برای اینکه آتلیه عروس های زیادی رو پیدا کنید می تونید به سایت تبلیغات رایگان اینترنتی کافه نیاز مراجعه کنید و از این سایت تمام آتلیه ها رو جستجو کنید
    سایت من برای درج آگهی نیاز به سرمایه گذاری نیست. تنها کافیست به طور رایگان در سامانه درج آگهی رایگان کافه نیاز ثبت نام کنید https://kafeniaz.com




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی