Loading...

  • somayeh
    somayeh
    شنبه 8 خرداد 1395 - 23:25

    ساحل زیبای گرجستان (768 بازدید)


    ساحل زیبای گرجستان
    Top 10 Georgia Beaches
    گرجستان، کشوریست که سواحل بسیار زیادی آن را احاطه کرده است و مطمئنا در طول سفر خود فرصت دیدن همه آن هار ا پیدا نخواهید کرد .کشور گرجستان پر از جاذبه های گردشگری متنوع هست از خیابانهای رمانتیک ساوانا گرفته تا کلوب های بی نظیری اتلانتا و سواحل خیره کننده اش.این سواحل زیبا اینقد بی نظیرن که دلتون میخواد تمام وقتتون رو برای کشف اون بذارین فقط کافیه تور گرجستان را بعنوان مکان گردشگریتون انتخاب کنین. از این رو در اینجا فهرستی از 10 ساحل زیبای گرجستان را به شما ارائه می دهیم:
    top_10_georgia_beacheslogo.jpg10 ساحل زیبای گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل تایبی آیلند

    (Tybee Island Beach)


    جزیره تائبی که به خاطر سواحل گسترده، فانوس دریایی بی نظیر، و جو خانوادگی معروفه ،سالانه تعداد زیادی از توریست های تور گرجستان را به خود جدب کرده است این ساحل تا ساوانا فاصله کمی دارد و جزرو مد دریا فضای رمانتیک و خیره کننده ای را بوجود آورده است و یکی از بهترین سواحل گرجستان در جزایر مرزی به شمار می آید.
    tybee-island-sunset-kidslogo.jpgعکس سواحل گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل جکیل آیلند
    (Jekyll Island)
    یکی دیگه از 10 ساحل برتر گرجستان، ساحل جکیل آیلند هست شما در این جزیره میتونین سواحل با شکوه و حیات وحش دیدنی رو تجربه کنین جزیره جکیل به خاطر لانه های لاک پشت های دریایی و ورزشهای ابی مث غواصی و ماهیگیری معروفه و برای رفع خستگی میتونید به [url=http://%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86.com/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%87%D8%AA%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%B1%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86/]هتل های شیک گرجستان[/url] که در اطراف این سواحله مراجعه کنید.
    jekyll_islandlogo.jpg10 ساحل زیبای گرجستان
    images-turkey5.jpgسنت سیمونز آیلند
    (St. Simon’s Island)
    یه اقامت ساحلی کم نظیر رو در ساحل جزیره سنت سیمونز تجربه کنین و روی ماسه های نرمش قدم بزنین.علاوه بر سواحل بزرگ، این جزیره به خاطر تورهای ماهیگیری و تورهای قایقرانی فوق العاده هم معروف می باشد و حتی بصورت خانوادگی هم میتونید به این ساحل سفر کنید.
    little_st-simon-s_islandlogo.jpgتصاویر سواحل گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل ملی کومبرلند
    (Cumberland National Seashore)
    ساحل ملی کومبرلند، در نزدیکی جزیره آملیا واقع شده است و یکی از زیباترین مناظر گرجستان رو دارا می باشد و اسبهای وحشی در این ساحل ،آزادنه پرسه میزنن و میتونید با اونا عکس بگیرید.
    cumberland_national_seashorelogo.jpgسفر به سواحل گرجستان
    images-turkey5.jpg ساحل ساپلو آیلند
    (Sapelo Island)
    اگه دنبال یه جاذبه توریستی بکر و بی نظیر هستین، پس بخشی از زمانتون رو در ساحل جزیره ساپلو بگذرونین. علاوه بر آفتاب گرفتن در اینجا، میتونین به تفریحات ورزشی متنوعی مشغول بشین.میتونین به مرداب این جزیره سری بزنین و از حیات وحش عجیبش سر در بیارین اینجور سواحلی در کشور گرجستان کم پیدا میشه.
    sapelo_islandlogo.jpgسواحل زیبای گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل سی آیلند
    (Sea Island)
    جزیره سی آیلند یکی از چهار جزیره شگفت انگیز گرجستان هست که به جزایر طلایی معروف هست همراه با جزیره جکیل، سنت سیمونز، سنت سیمونز کوچک ، بکر ترین و دیدنی ترین مناظر رو به شما هدیه میکنن. این جزیره یکی از باشکوه ترین سواحل گرجستان رو در خودش جای داده است.
    sea_islandlogo.jpgسواحل زیبای گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل سنت سیمون آیلند کوچک
    (Little St. Simon’s Island)
    سنت سیمونز کوچک اگرچه به انازه جزایر طلایی گرجستان معروف نیستش، ولی حدود 7 مایل سواحل خیره کننده رو بهتون هدیه میکنه. دسترسی به این جزیره از راه قایق امکان پذیره و تفریحاتی مث قایقرانی، پیاده روی، دوچرخه سواری، و آفتاب گرفتن در اینجا طرفدارای زیادی داره.
    st-simon-s_islandlogo.jpg10 ساحل زیبای گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل واساو آیلند
    (Wassaw Island)
    بسیاری از سواحل مرزی گرجستان این شانس رو بهتون میده تا حیات وحش بکر و بی نظیر این کشور رو از نزدیک ببینین.. جزیره واساو(جنوب جزیره تایبی)، نمونه خوبی از این سواحل مرزی رو داره فقط با قایق های اجاره ای میتونین به این جزیره دسترسی پیدا کنین و یه جای فوق العاده واسه پیاده روی، دوچرخه سواری هستش.
    wassaw_islandlogo.jpgسواحل کشور گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل نانی گوت
    (Nanny Goat Beach)
    این ساحل اسم جالبی داره: ساحل پرستار بچه بز!البته جذابیت های دیگه ای هم داره. دوستداران طبیعت برای دیدن پرندگان، و حیات وحش بی نظیرش به اینجا میان و البته بچه هاتون میتونن به تفریحات آبی مث موج سواری و.. مشغول بشن.
    nanny_goat_beachlogo.jpgعکسهای سواحل گرجستان
    images-turkey5.jpgساحل سنت اندرو
    (St. Andrew Beach)
    ساحل سنت اندرو، در جزیره جکیل، به خاطر سواحل خانوادگی بی نظیرش معروفن. علاوه بر تفریحات سنتی در این ساحل، یه پارک آبی تابستانی دوس داشتنی داره و اسب سواری هم در ساحل سنت اندرو طرفدارای زیادی داره.
    st-andrew_beachlogo.jpgعکس سواحل گرجستان
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی