Loading...

  • سمیه
    سمیه
    یکشنبه 13 تیر 1395 - 18:17

    آیفون ۶ (805 بازدید)

    آیفون ۶
    iphone-6.jpg
    نسل هشتم گوشی‌های هوشمند اپل است که به همراه آیفون ۶پلاس و اپل واچ در در تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۴ معادل ۱۸ شهریور ۱۳۹۳عرضه شد. در ۲۴ ساعت اول اپل توانست حدود ۴ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶پلاس بفروشد.
    همچنین اپل در سه‌ماههٔ منتهی به سال ۲۰۱۵ میلادی موفق به فروش ۷۴٫۵ میلیون دستگاه آیفون شد که برابر با ۳۴ هزار دستگاه آیفون در هر ساعت است.
    سخت افزار
    این آیفون بیشترین تغییرات را نسبت به نسل‌های قبلی خود داشته است و به سه رنگ طلایی، نقره‌ای و خاکستری است. ضخامت این آیفون ۶٫۹ میلی‌متر است که تا کنون آیفون ۶ نازک ترین آیفون است.
    نرم افزار
    به طور پيش فرض برروی آیفون ۶ آی او اس ۸ نصب شده است.
    قیمت‌های اعلام شده برای آیفون ۶
    • نسخه ۱۶ گیگابایت – ۱۹۹ دلار
    • نسخه ۶۴ گیگابایت – ۲۹۹ دلار
    • نسخه ۱۲۸ گیگابایت – ۳۹۹ دلار
    اپل توانست ظرف ۲۴ ساعت اول حدود ۴ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶پلاس بفروشد. تیم کوک مدیر عامل شرکت اپل اعلام کرد که مشتریان هیجان زده مدل‌های جدید آیفون را دوست دارند و نمی‌توانند صبر کنند تا بهترین آیفون را به دست بگیرند.
    آیفون ۶اس و آیفون ۶اس پلاس
    تلفن‌های هوشمندی هستند که توسط اپل ساخته و به بازار ارائه شدند. این دو دستگاه از خانواده آیفون به حساب می‌آیند که به تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۱۵ معرفی شدند. آیفون ۶اس و ۶اس پلاس ارتقاغ‌یافته آیفون ۶ و آیفون ۶پلاس هستند. از قابلیت‌های نوین آن‌ها می‌توان به لمس سه بعدی ( 3D Touch ) و لمس نیرو (Force Touch) نام برد.
    سخت‌افزار آیفون ۶اس تقریباً مشابه آیفون ۶ است. این گوشی از نظر ابعاد و وزن، بزرگ‌تر و سنگین‌تر از نسل قبل است؛ اما در مقابل، با آیفون جدید می‌توانید تصاویری با کیفیت بالاتر ثبت کنید، از پردازندهٔ سریع‌تر برای بازی استفاده کنید و حتی با سرعت بیشتری به اینترنت متصل شوید. البته در کنار این قابلیت‌های مثال‌زدنی، رنگ رزگلد هم در کنار رنگ‌های قبلی خاکستری، طلایی و نقره‌ای به رنگ‌های این گوشی افزوده شده است. فناوری لمس سه بعدی به کار رفته در آیفون ۶اس بر اساس اینکه کاربر چه میزان نیرو برای لمس صفحه نمایش به کار می‌برد، واکنش نشان می‌دهد. لمس سه بعدی مشابه فورس تاچ است با این تفاوت که دقت فوق‌العاده بالایی دارد. دوربین ۸ مگاپیکسلی آیفون ۶ به ۱۲ مگا پیکسل در آیفون ۶اس ارتقاء یافته است، لذا کیفیت تصاویر گرفته شده با آن؛ بالاتر از تصاویر آیفون‌های قبلی است.[۴] استفاده از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ باعث شده تا آیفون ۶اس در مقایسه با نسل قبلی‌اش بسیار مقاوم‌تر شود. دراین سری، برای مقاوم‌سازی آلومینیوم از زینک استفاده شده و برخلاف بسیاری از دیدگاه‌ها این آلومینیوم از نظر وزنی با سری ۶۰۰۰ تفاوت چندانی ندارد. آیفون جدید ۷٫۱ میلی‌متر ضخامت و وزنی نزدیک به ۱۴۳ گرم دارد. در آیفون جدید رنگ رزگلد هم در کنار رنگ‌های قبلی طلایی، نقره‌ای و خاکستری در دسترس کاربران قرار گرفته است.

    ویدیوهای مرتبط :


    iphone 7


    Ios 9


    آیفون 7


    آیفون 6


    قیمت ایفون 6


    آیفون 6

    s


    آیفون

    se


    گوشی سامسونگ


    سامسونگ

    s6


    گلکسی اس 6


    گلکسی اس 7


    بهترین گوشی




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی