Loading...

  • سمیه
    سمیه
    پنجشنبه 31 تیر 1395 - 20:20

    دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی به نام امیر بی گزند (673 بازدید)

    Mohsen%20Chavoshi%20-%20Amire%20Bi%20Gaznd.jpg
    محسن چاوشی حسینی زادهٔ ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر، خواننده، آهنگساز، ترانه سرا و تنظیم‌کننده کردتبار سبک پاپ و راک اهل ایران است.
    زندگی نامه
    محسن چاوشی زادهٔ خرمشهر است و اصالتی کردتبار دارد. که با توجه به شرایط کاری پدرش که کارمند شرکت نفت بود به خرمشهر مهاجرت کردند و محسن در خرمشهر متولد شد. وی فرزند پنجم خانواده و دارای دو خواهر و سه برادر است. بعد از اشغال خرمشهر در زمان جنگ، خانواده او به شهرهای کرمانشاه، مشهد و نهایتاً تهران مهاجرت کردند.
    کنسرت
    از زمان پخش نخستین آلبوم او «نفرین» تا به امروز، شایعات زیادی مبنی بر برگزاری کنسرت توسط چاوشی شنیده شده است و عده‌ای هم دست به سوء استفاده‌هایی این چنینی در این زمینه کرده‌اند. محسن چاوشی پس از کسب مجوز و در آستانه انتشار دومین آلبوم رسمی خود، در اردیبهشت سال ۱۳۸۸ طی نامه‌ای به هوادارانش اعلام کرد که در حال جمع کردن بند و نوشتن پارت است و کنسرتی بعد از پخش آلبوم «ژاکت» برگزار خواهد کرد، اما بعد از گذشت مدتی از آن زمان و انتشار آلبوم این اتفاق رخ نداد و تاکنون نیز رخ نداده است. گفته می‌شد تا چندی پیش «شهاب اکبری» مسئول جمع کردن گروه برای چاوشی بود که احتمال دارد پیش از او فرد دیگری مسئولیت این کار را بر عهده داشته است.

    ویدیوهای مرتبط :


    محسن چاوشی


    دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی


    دانلود آهنگ محسن چاوش
    ی




    Mohsen chavoshi



    اهنگ محسن چاوشی


    محسن چاوشی کجایی


    محسن چاووشی


    آهنگ جدید محسن چاوشی


    محسن چاوشی شهرزاد


    دانلود آلبوم جدید محسن چاوشی


    آلبوم جدید محسن چاوشی


    آهنگ جدید چاوشی




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی