Loading...

  • سمیه
    سمیه
    یکشنبه 3 مرداد 1395 - 02:20

    اکران مجدد فیلم ساکن طبقه وسط شهاب حسینی (657 بازدید)

    Saken-Tabaghe-Vasat-NavaFilm.jpg
    شهاب حسینی در «ساکن طبقه وسط»، 38 نقش متفاوت را بازی کرده است و با این کار رکوردی را به نام خود به جای گذاشته که تاکنون کسی موفق به انجام آن نشده است. او که نقش مولانا، شیخ صنعان، سقراط حکیم، راجر واترز، نیوتن و ... را در این فیلم بازی می کند، قصد دارد این رکورد را در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند.
    شهاب حسینی به دلیل تکمیل نشدن مراحل فنی فیلم «ساكن طبقه وسط» از حضور در سی و دومین جشنواره فیلم فجر انصراف داد.فیلمنامه «ساکن طبقه وسط» را محمدهادی کریمی در سال 83 نوشته است. او در ابتدا قصد داشت خودش آن را کارگردانی کند و آخرین حضور شهاب حسینی به عنوان بازیگر در سینما باشد.در فیلم «ساکن طبقه وسط»، همسر و پسر شهاب حسینی نیز بازی میکنن
    .هليا راجي درباره کارگردانی شهاب حسینی گفت: " ساكن طبقه وسط» حرف دل شهاب حسيني است. «ساكن طبقه وسط» با گوش دل شنيده مي شود، اين فيلم حرف دل شهاب حسيني است كه به زيبايي تصوير كشيده شده است و قصه اي است كه تا به حال شنيده نشده است."
    محمدهادی کریمی برای اولین بار به عنوان بازیگر در فیلم «ساکن طبقه وسط» حضور یافت و در این باره به خبرنگار مهر گفت:
    " در فیلمنامه «ساکن طبقه وسط» یک شخصیت دکتر وجود دارد که شهاب حسینی اصرار داشت من این نقش را بازی کنم. به همین دلیل برای ایجاد آرامش خاطر شهاب حسینی، بازی در این نقش را پذیرفتم."

    ویدیوهای مرتبط :


    دانلود فیلم ساکن طبقه وسط


    ساکن طبقه وسط


    فیلم های شهاب حسینی


    فیلم ساکن طبقه وسط


    دانلود ساکن طبقه وسط


    دانلود فیلم ساکن طبقه وسط با لینک مستقیم


    ساکن طبقه وسط دانلود


    ساكن طبقه وسط شهاب حسيني


    فیلم جدید شهاب حسینی


    خرید فیلم ساکن طبقه وسط




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی