Loading...

  • سارا
    سارا
    دوشنبه 18 مرداد 1395 - 08:22

    در مطب بعضی از پزشکان متخصص بانوان چه می‌گذرد؟ (664 بازدید)

    جام جم سرا: اگر تصور می‌کنید تمام پزشکان کارشناس زنان زایمان به بهبود نازایی و یا «بیماری »هایی چون برداشتن غده ها سرطانی مانند اینها مشغولند، می بایست بگوییم سخت در اشتباهید؛ چون برخي از آن‌ها که پول درآمد بالا را بیش از هر چیز دیگری در نظر دارند این روزها به انجام انواع ی از عمل‌های زیبایی با قیمت‌های گزاف رو آورده‌اند که برخي از این جراحی‌های زیبایی بسیار زیاد آرام در حال شیوع و رواج بین زنان حتی برخي وقتها دخمل ان جوان است.
    problem-in-relationship.jpg
    جراحی زیبایی واژن این روز‌ها به کسب درآمد {خیلی از این دست پزشکان تبدیل شده است؛ عمل‌هایی که‌ گاه نه تنها سلامت جنسی بلکه حتی جان بیماران را به مخاطره می‌اندازد. این عمل‌ها حاوی موارد ی است همچون لابیاپلاستی (تزریق چربی به کناره‌های واژن)، پرینورافی (تنگ کردن آلت تولید مثل زنان)، رفع تیرگی واژن، برجسته‌سازی کوچک و بزرگ کردن کلیتوریس مانند اینها که گاهي از این پزشکان با اخذ مبالغ میلیونی و اکثرا ٌ هم بدون ضابطه به انجام آن مبادرت می‌کنند.
    یکی از مراجعه کنندگان که برای انجام عمل همزمان دو عمل لابیاپلاستی پرینورافی به مطب پزشک متخصصی در این زمینه مراجعه کرده ، بعد از عمل دچار مساله تنفسی می‌شود جانش در معرض تهدید قرار می‌گیرد. او هم اکنون که از مهلکه چنین خطری جان به در برده، به خبرنگار ما می‌گوید: پزشک کارشناس زنان که از کانادا هم تخصص را گرفته، ابتدا به من گفت عمل شما با بیهوشی موضعی ۳ میلیون با بیهوشی کامل ۵ میلیون تومان تمام می‌شود. ی عمل را انجام داد به خاطر اینکه من زیر بیهوشی دچار مساله تنفسی شدید شدم مجبور شده بود تلاش مضاعف و زیادتری صرف نجاتم نماید ، از من ۷ میلیون گرفت چون می‌گفت بسیار زیاد به زحمت افتاده است!
    وی در باره علت مراجعه‌اش برای انجام این نوع عمل قشنگ یی می‌افزاید: بعد از زایمانم دچار مساله بی‌رغبتی سردمزاجی به انجام رابطه جنسی شده بودم؛ زمان ی به پزشک مراجعه کردم گفت با انجام این عمل‌ها مشکلم برطرف می‌شود.
    خبرنگار جام جم سرا در گزارش می‌افزاید: برای اطلاع از چند و چون ماجرا با مطب‌‌ همان پزشک ارتباط گرفتم. منشی خانم دکتر گفت: این عمل را با میلیون ۶۰۰ هزار تومان انجام می‌دهند و هیچ عارضه‌ای هم برای بیمار ندارد. اما چون گاهي خانم‌ها می‌ترسند بیهوشی کامل انجام می‌دهیم ولی جهت اینکه مشکلی پیش نیاید بیهوشی موضعی انجام می‌شود.
    او اصرار کرد در عمل لابیاپلاستی چربی از قسمت ران بیمار برداشته و به واژن بیمار تزریق می‌شود و خانم دکتر هم آن را تضمینی انجام می‌دهند! اما می بایست بیایید از گالری ما در مطب دیدن بکنید و عکس های آلبوم قبل و بعد از عمل را ببینید و مقایسه بکنید !!!
    head1.jpg
    متخصصان هشدار می‌دهند با عمل لیپوساکشن و تزریق چربی در قسمت ‌های مختلف بدن از عبارت زیر چشم ‌ها، لب‌ها، چانه، چروک دست‌ها پا‌ها و مانند اینها، خطر گسترش عفو نت، تشکیل لخته‌های خونی، حرکت برجستگی‌های چربی، تغییر رنگ پوست و... وجود دارد. آنها همين طور تاکید می‌کنند که در لابیاپلاستی تهدید اختلال جنسی در زوج‌ها نیز احتمال دارد به وجود آید و افراد نبایستی ناآگاهانه را در معرض این گونه عمل‌های غیر ضروری قرار دهند؛ بجهت اینکه این عمل‌ها در مطب‌های شخصی، و همچنین در نبود تجهیزات احیای مناسب برای موارد اورژانسی ناگهانی انجام می شود .
    آن‌ها تصریح می‌کنند که رابطه جنسی پرشور و لذتبخش در وهله اول به میزان رابطه عاطفی زوج‌ها بستگی دارد و برای بهبود سردمزاجی و عدم انگیزه در زمان رابطه جنسی، زوجین می بایست پیش از هر کاری ارتباطات عاطفی خود را ترمیم کنند.
    نا‌گفته نماند که انجام برخي اعمال زیبایی واژن به دلایلی چون نقص‌های مادرزادی ضروری است و به احتمال زیاد این گزارش حاوی چنین موارد ی از عمل‌های جراحی موسوم به زیبا یی نمی‌شود اما همچون دیگر بخش های جراحی های پلاستیک و زیبایی، که بیشترین اندازه شکایت‌های بیماران را دارند، به نظر می‌رسد که وزارت بهداشت، بهبود آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی و دیگر تشکیلات دست‌اندرکار و مرتبط با این حوزه بایستی نظارت بیشتر و بهتری بر این گونه موارد داشته باشند. (جام جم سرا)




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی