Loading...

  • فرزاد
    فرزاد
    شنبه 22 آبان 1395 - 00:59

    چگونگی انجام پایان نامه (656 بازدید)

    در این مطلب سعی میکنیم تا شما سروران گرامی را با چگونگی انجام پایان نامه بیشتر آشنا کنیم.در ادامه این مطلب به مشاوره و راهنمایی پیرامون انجام پایان نامه میپردازیم.


    51.jpg

    مشاوران مارلینک


    قبل از هر کاری نکات زیر را حتما مطالعه کنید

    گروه آموزشی و پژوهشی مشاوران مارلیک در سال ۱۳۸۸ فعالیتهای آموزشی و پژوهشی خود را در حوزه انجام پایان نامه در مقطع کارشناسی ارشد آغاز نمود، در آن سال مشاوران مارلیک به همت دو دانشجوی دانشگاه های صنعتی شریف و علم و صنعت در کنار رائه خدمات آموزشی در زمینه برگزاری کلاس های رشته های مختلف برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، اقدام به ارائه خدمات در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد نمود.
    به دلیل بهره گیری از اساتید مجرب در رشته های فنی و علون انسانی در آن سالهای تجریبات دلنشینی از برگزاری کلاس های با کیفیت برای ما به جای مانده است و با تاسی از همان روش ها سعی در ادامه همان تجربیات خوب و خدمات با کیفیت در دیگر زمینه های آموزشی و پژوهشی داریم. با آغاز فعالیت در زمینه ارائه مشاوره در انجام پایان نامه سال به سال بر تجریبات ما افزوده شده و همینک با گردآوری تیم متخصصان و کارشناسان نخبه و حرفه ای آمادگی کامل برای ارائه خدمات مناسب در انجام پایان نامه، با رعایت اصول حرفه ای و امانت داری و صداقت در انجام کار را داریم.
    از ابتدای شروع کار ما همواره سعی در جلب نظر دانشجویان و ارائه راهکارهای مناسب در آموزش با کیفیت با رعایت تمام قوانین جاری در جمهوری اسلامی ایران داریم. در سالهای اخیر با گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاهای سراسر کشور دانشجویان زیادی جذب رشته های مختلف این دانشگاها شده اند، اما در همان حال تعداد اساتید مجرب در دانشگاها ثابت مانده و این تعداد کفاف این میزان استقبال دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را نمی دهد. و اغلب اساتید زمان لازم برای آموزش مناسب این تعداد دانشجو را ندارند.
    از این رو مشاوران مارلیک با بهره گیری از سیستم نوین و بهینه در خدمات آموزشی در زمینه انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و انجام پایان نامه دکتری و مشاوره پایان نامه کارشناسی ارشد و پایان نامه دکتری و پایان نامه سعی در جبران این شکاف نموده است. تا از این طریق سعی در ارتقا رتبه علمی کشور و کمک به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری نماید. و همراه مطمئنی برای آنها را در پیمودن این راه سخت باشد. مشاوران مارلیک تا رسیدن به نتیجه مطلوب از دانشجویان حمایت و مشاوره لازم را ارائه می کند.
    از آنجایی که ارائه خدمات به دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و جلب رضایت آنها در وهله ی اول کاری سخت و نیازمند ابتکارات فراوان است. ما سعی نموده ایم در این راه و در میان موسسات متعدد که در این زمینه فعالیت می کنند، با بهره گیری از تجربیات ارزشمند خود در زمینه انجام پایان نامه ، انجام پایان نامه ارشد ، انجام پایان نامه دکتری و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد آسودگی خیال اطمینان خاطر برای دانشجویان عزیز را از طریق پیگیری مستمر وضعیت ارائه خدمات به آنها و استفاده از کارشناسان برتر دانشگاهای برتر ایران که از طریق دانشگاهای محل تحصی خود با بسیاری از آنان آشنا شده ایم را فراهم آوریم.
    موسسه مشاوان مارلیک در طول فعالیتهای خود در چند سال اخیر همواره سعی در همکاری با کارشناسان با تجربه و فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد و دانشجویان و فارغ التحصیلان مقطع دکتری که مدرک خود را از دانشگاهای برتر ایران دریافت نموده اند، کرده است. گستردگی خدمات ما در رشته های مختلف و گرایش های آنها به صورتی که هم اکنون تقریبا تمام رشته های تحصیلی را در بر می گیرد، نتیجه ی سالها تلاش برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت دانشجویان گرامی در انجام پایان نامه ، انجام پایان نامه ارشد و پایان نامه دکتری و انواع خدمات نوع پایان نامه می باشد. مشاوره متناسب با کار و تعهد در انجام پایان نامه مشخصه و تفاوت مشاوران مارلیک با دیگر موسسات است.
    در مشاوران مارلیک شما می توانید از مشاوره رایگان قبل از عقد قرار داد در مواردی مانند نحوه انتخاب موضوع پایان نامه و انتخاب نرم افزار مناسب کار و دیگر موارد بهره مند شوید. در دسترس بودن ، پاسخگویی و رفع مشکلات ، وجدان کاری حرفه ای ، امانت داری ، رعایت حقوق متقابل دانشجو و کارشناس و همچنین رعایت انصاف در ارائه قیمت مناسب برای پایان نامه در عین سرعت در انجام پایان نامه ، پروژه های دانشجویی ، انجام پایان نامه کارشناسی ارشد ، انجام شبیه سازی و مشاوره پایان نامه ،از جمله مزیت ها و برتری ها مشاوران مارلیک نسب به دیگر موسسات همکار در زمینه پایان نامه است.
    گروه آموزشی مشاوران مارلیک در نظر دارد با به بهترین و کارآمد ترین موسسه ارائه دهنده خدمات پایان نامه در ایران تبدیل شود. در این راه همواره در پی ارائه راهکارهای نوین در ارائه خدمات بهتر و گسترده تر بوده و با به کار گیری کارشناسان منصف و با تجربه همراه با رزومه درخشان در رشته و گرایش خود، بهترین خدمات انجام پایان نامه کارشناسی ارشد را ارائه می دهد. مدیریت موسسه با نوآوری ها متعدد و به وجود آوردن اعتماد دو طرفه بین کارشناس و دانشجو با موسسه همواره محیط مناسب را برای ارائه خدمات بهتر فراهم می آورد و در این راه استفاده از سیستم های نوین مدیریتی سر لوحه کار مدیریت موسسه است.
    در موسسه ما همواره سعی می شود تا با برقرار کردن رابطه مناسب با دانشجو و دادن اطلاعات مناسب و به درد بخور در عین صداقت، دانشجو را در راه رسیدن به خواسته های درست خود راهنمایی و با رعایت شیوه های صحیح مشتری مداری در عین رعایت ادب و صداقت دانشجو را متوجه اشتباهات و خواست های نا مرتبط و مغایر اصول موسسه بنماییم. در موسسه مشاوران مارلیک هیچ خواسته ای مغایر با اصول موسسه از سوی دانشجو یا کارشناس پذیرفته نمی شود و هر دو طرف به سوی مسیر درست و قانونی و در چهارچوب اصول موسسه راهنمایی می شوند.
    در مشاوران مارلیک و در زمینه انجام پایان نامه و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری همواره حقوق دانشجو به عنوان مشتری در اولویت امور قراردارد و دانشجو همواره با مشاوره و راهنمایی کارشناسان موسسه در رسیدن به خواسته خود حمایت می شود.
    در این سالها مشاوران مارلیک پس از کسب تجربه در زمینه انجام پایان نامه ، مشاوره پایان نامه و انجام پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری در گرایش های مختلف در رشته های گوناگون، با تمام تلاش در جهت یاری رساندن به دانشجویان عزیز در تکمیل پروسه تحصیلی شان، موفق به مشاوره در انجام بیش از ۱۰۰۰ پایان نامه موفق در رشته ای مختلف شده است. در این راه ما همواره خود را نیازمند کسب تجربه و دریافت پیشنهادات دانشجویان و کارشناسان محترم برای پیش برد هر چه بهتر کار مشاوره ای خود در موسسه می دانیم و امیدواریم هر لحظه در کسب اعتماد و رضایت شما موفق تر باشیم.
    در ادامه لازم است با ذکر نکاتی که دانشجویان قبل از عقد قرارداد مشاوره پایان نامه لازم است مورد توجه قراردهند، یادآور می شویم که همواره می توان با درک متقابل در امور اینچنینی به کسب بهترین نتیجه امیدوار بود. پس در این راه با پیشنهادات خود می توانید مارا در تکمیل این نکات یاری کنید.

    نکات مهم:

    لطفا در نظر داشته باشید که با توجه به تجربه خود، ما همواره نسبت به حساسیت های شما در انجام پایان نامه تان آگاهیم. اگر انتظار دارید پایان نامه شما با کیفیت عالی انجام شود و بتوانید در انتهای دوره ی تحصیلی خود با نمره ی عالی از پایان نامه تان دفاع کنید حتمن از مشورت ها و مشاوره کارشناسان زبده ی ما استفاده کنید و مطمئن باشید ما در این راه در کنار شما هستیم و با تمام ظرفیت های موجود و با استفاده از تجربیات ارزنده خود به شما کمک خواهیم کرد.
    پایان نامه , انجام پایان نامه کارشناسی , انجام پایان نامه ارشد , انجام پایان نامه کارشناسی ارشد , مشاوران مارلیک , انجام پایان نامه مدیریت
    ما همه تلاشمان را برای ارائه کار مناسب به دانشجو در انجام پایان نامه خواهیم کرد. لطفا در نظر داشته باشید کار با کیفیت مستلزم گذاشتن وقت کافی برای انجام ان است، به عنوان مثال انجام پایان نامه کامپیوتر به دلیل شبیه سازی های لازم مسلما امری زمان بر است. پس لطفا با اصرار بر دریافت زودتر از موعد پایان نامه استرس بیش از حد به کارشناس وارد نکنید که این استرس ها مسلما اول بر کیفیت پایان نامه شما تاثیر می گذارد.
    مشورت های کارشناسان موسسه را جدی بگیرید و بدانید مشاوره ی ما همواره در جهت منافع شماست. به عنوان مثال در انجام پایان نامه مدیریت مشاوره برای انتخاب موضوع پایان نامه و مقاله بیس پایه و اصل کار است. پس مطمئن باشید کارشناسان ما با تسلط بر موضوع بهترین پیشنهاد را به شما ارائه می دهند.
    لطفا به شرایط ذکر شده در قرارداد توجه کافی را داشته باشید. انجام هر فصل به تایید فصل قبلی توسط استاد راهنما موکول شده است. پس لطفا حتما فصول را اول به تایید استاد راهنما برسانید سپس از موسسه درخواست شروع فصل بعدی را داشته باشید. مثلا در انجام پایان نامه مکانیک تایید فصل سوم کار اصول و بنیان شروع فصل چهارم است. اگر بعد از شروع فصل چهارم و ارائه آن به شما کل پایان نامه مکانیک خود را به استاد نشان دهید و استاد مدل ارائه شده در کار را تایید نکند تمام فصول شما نیاز به بازنویسی دارد که این کار هم زمانبر و هم نیازمند کارشناسی دوباره است.
    در مراحل انجام کار لطفا از برقراری کنفرانس های غیر ضروری و تماس های مکرر با کارشناس خود بپرهیزید. این کار ضمن گرفتن وقت کارشناس تمرکز ایشان را برهم زده و مطمئنن باعث کند شدن روند انجام پایان نامه شما می شود. در انجام پایان نامه عمران داشتن روند مناسب و ارتباط خوب با کارشناس لازمه رسیدن به نتیجه مطلوب است. پس در زمان برقراری تماس های خود دقت نظر کافی را به خرج دهید.
    منبع




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی