Loading...

  • balavipourali
    balavipourali
    سه شنبه 2 آذر 1395 - 00:21

    آیا محتوای سایت شما هدفمند هست؟ (447 بازدید)


    طراحی و محتوای سایت باید طوری باشه که کاربرها رو تو سایت راهنمایی کنه. محتوا و درخواست برای اقدام خیلی مهمند و باید کاربر رو به سمت هدف سایت هدایت کنن. این هدف میتونه فروش یه محصول باشه یا پر کردن یه فرم یا برقراری تماس یا هر چیز دیگه ای.
    کوتاه بنویسید
    احتمالا دوست دارید راجع به تمام کارهایی که شرکتتون انجام میده یا تمام امکاناتی که روی سایتتون دارید توضیح بدید. دوست دارید محتوای سایتتون غنی از کلیدواژه باشه تا رتبه بهتری رو موتورهای جستجو بگیرید، اما دقت کنید که محتوا نباید طولانی باشه.
    با توجه به تجربه ای که کاربرها قراره روی سایتتون داشته باشن سایت رو طراحی کنید و محتوایی تولید کنید که برای کاربرهاتون جذاب و قابل اجرا باشه تا بتونید به این طریق مدت طولانی تری مخاطب رو روی سایتتون نگهدارید و بهتر به هدفتون که فروش یا هر چیز دیگه ای هست برسید. محتوای سایتتونو طبقه بندی کنید و اطلاعاتی رو که فکر می کنید بازدیدکننده ها ممکنه دنبالش بگردن یا بخوان بدونن رو روی سایت قرار بدید، اما وقتشونو با جزئیات غیرضروری نگیرید.
    برای مخاطبین جذابیت ایجاد کنید
    اگه دارید سایتتونو بازسازی میکنید یا یه تغییر اساسی روی محتواتون ایجاد میکنید، وقتشه که دوباره راجع به صفحات و محتواتون فکر و برنامه ریزی کنید. جهتیابی و فهرستهاتونو طوری طراحی کنید که جهتیابی سایت راحت باشه. متن، تصاویر، بخشهای مختلف و درخواست برای اقدام صفحه نخست سایت رو با دقت انتخاب کنید و اطمینان حاصل کنید که انواع مختلف کاربرها رو مخاطب قرار بدید.
    1- کاربر بدون برنامه قبلی: این کاربرها از یه لینک یا با جستجو وارد سایتتون شدند و میخوان باهاتون تماس بگیرن، ایمیل بزنن یا راجع به خدمات یا محصولاتتون سوال بپرسن.
    پیشنهاد: یه شماره تماس، فرم تماس و یا آدرس ایمیل روی تمام صفحات سایتتون و جایی که در معرض دید باشه بذارید تا این گروه از کاربرها مجبور نباشن بخاطر این اطلاعات سایتتونو شخم بزنن. شما فقط چند ثانیه وقت دارید که توجه کاربر رو جلب کنید و اگه ظرف این مدت نتونن چیزی رو که میخوان پیدا کنن، از سایتتون خارج میشن.
    2- کاربرهای جستجوگر: این دسته دنبال یه محصول یا خدماتی میگردن و میخوان براحتی سایتتونو جهتیابی کنن تا بیشتر راجع به محصولات/ خدمات و قیمتهاتون بدونن و ببینن با توجه به نیازهاشون کدوم شرکت براشون مناسبتره. این کاربرها معمولا میخوان راجع به شرکت، سابقه کاریش، دلیل برپاییش و گارانتی و برگشت محصول بدونن.
    پیشنهاد: هم یه دکمه "خرید"، "اکنون بخرید" یا "تماس بگیرید" روی صفحه نخست سایتتون بذارید و هم یه دکمه "بیشتر بخوانید". کاربری که داره تحقیق میکنه، احتمالا میخواد بیشتر راجع به محصول یا خدمات بدونه، چون هنوز آماده خرید یا پر کردن فرم عضویت و دادن اطلاعاتش نیست. روی صفحه "بیشتر بدانید" یه دکمه "خرید" یا "فروشگاه" یا "تماس" بذارید تا اگه کاربر به این نتیجه رسید که محصولو بخره، بتونه راحت روی دکمه کلیک کنه.
    3- کاربر در جستجوی نظرات: این کاربرها میخوان راجع به تجربه خریدارها و مشتریهای شما بدونن.
    پیشنهاد: بد نیست برای نظرات به یه سایت اجتماعی آنلاین مشهور لینک بدید یا خوراکشو اضافه کنید. از مشتریهاتون بخواهید در صورت رضایت، یه ویدئو از خودشون بگیرن و بگن که از محصولتون یا خدماتتون رضایت دارن و براتون بفرستن که روی سایت بذارید. خیلی از شرکتها اینکارو میکنن، میتونید فیلمهارو روی یوتیوب آپلود کنید و روی سایتتون نصبش کنید. تو فهرست یا جهتیابی سایتتون یه گزینه بخش مشتریها بذارید تا کاربر سایت بتونه براحتی وارد اون صفحه بشه. میتونید یه گلچینی از رضایتنامه های مشتری ها رو هم روی صفحه نخست سایتتون یا تو ستون کناری نمایش بدید.
    سورس:طراحی سایت دارکوب sitedesign.joomir.com
    محتوای هدفمند سایت
    sitedesign.png


    برچسب ها:
  • balavipourali
    balavipourali
    سه شنبه 2 آذر 1395 - 00:28

    طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، ثبت دامنه و هاستینگ

    طراحی وب سایت
    ،
    بهینه سازی سایت
    با 14 سال سابقه
    2500 وب سایت طراحی شده
    500 پروژه سئو و بهینه سازی انجام شده
    ارائه خدمات هاستینگ از قویترین دیتاسنترهای اروپا
    سایت خرید و فروش اینترنتی و آگهی
    خواندن اطلاعات بیشتر
    سورس:طراحی سایت دارکوب darkoob.co.ir
    طراحی سایت
    sitedesign.png
  • balavipourali
    balavipourali
    سه شنبه 2 آذر 1395 - 00:32

    خدمات
    نمایش همه 18 نتیجه ها
    مرتب سازی پیش فرض
    مرتب سازی بر اساس محبوبیت
    مرتب سازی بر اساس میانگین رتبه
    مرتب سازی بر اساس جدیدترین
    مرتب سازی بر اساس هزینه: کم به زیاد
    مرتب سازی بر اساس هزینه: زیاد به کم
    placeholder.png
    اداری (3)
    placeholder.png
    باربری (1)
    placeholder.png
    پزشکی (1)
    placeholder.png
    حقوقی (1)
    placeholder.png
    خدمات الکترونیکی (2)
    placeholder.png
    ساختمان و دکوراسیون (3)
    placeholder.png
    صنعتی (2)
    placeholder.png
    کامپیوتر (4)
    placeholder.png
    مالی (1)
    سورس:سایت رایگان بفروشید sellfree.ir
    سایت بفروشید
    logo.png




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی