Loading...

  • tgsh
    tgsh
    پنجشنبه 4 آذر 1395 - 20:24

    تصاویر در طراحی سایت (527 بازدید)

    webdesign.jpg
    امروزه تصاویر در

    طراحی سایت در تبریز
    و دیگر شهرها از ملزومات یک سایت به شمار می رود هم موجب زیبایی و جذابیت سایت می شود و هم در فهم مطالب موثر می باشد . بنابراین انتخاب یک عکس مناسب در طراحی وب سایت ضروری می باشد .نیازی نیست حتماً عکس هایی که در
    طراحی سایت استفاده میکنید توسط خودتان گرفته شده باشد، عکسهای زیادی در سایتهای رایگان مانند flicker-I stock photo قابل دسترسی می باشد.در انتخاب تصاویر باید به چند نکته توجه کنیم که در ادامه بیان شده است .
    ابعاد و اندازه تصویر : اندازه و سایز تصاویر به کار گرفته شده از مهمترین مباحث در طراحی سایت است و بسته به نوع سایت و هدف آن دارای اندازه های متفاوتی می باشد . اندازه ی تصاویر نباید از مقدار معین کوچکتر باشد تا کیفیت آن از بین برود ، همچنین اندازه آن نباید از مقدار معینی بزرگتر باشد زیرا این کار موجب افزایش کلی حجم سایت شده و سرعت لود سایت که یکی از عوامل مهم رتبه بندی سایت ها می باشد را بالا می برد . این نکته را بالاخص در مورد تصاویر صفحه اول باید در نظر گرفت .
    حجم تصاویر در طراحی سایت : به حجم تصاویر در طراحی سایت هم باید توجه ویژه ای داشت نرم افزار ها و سایت های زیادی برای کاهش حجم تصاویر وجود دارند که می توان بدون کاهش کیفیت ، حجم آنها را کاهش داد. یکی از بهترین نرم افزارها در این زمینه فتوشاپ می باشد که می توان از قابلیت Save for web & Devices استفاده کرده و کیفیت مد نظر خود را انتخاب کرد .سایت های بسیاری هم در این زمینه وجود دارند که گاها به جای فتوشاپ استفاده می شود مثلا در مورد تصاویر با فرمت png نرم افزار فتوشاپ نمیتواند به خوبی عمل کند به همین علت می توان از سایت tinypng برای این منظور استفاده کرد .
    نکات بسیار زیادی در مورد تصاویر وجود داد که رعایت آن کمک زیادی برای طراحی سایت شما می کند .
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی