Loading...

  • فرزاد
    فرزاد
    پنجشنبه 17 فروردین 1396 - 03:42

    روش های جذب مشتری به روش اینترنتی (336 بازدید)


    در دنیای مجازی مانند دنیای واقعی تبلیغات در اینترنت برای جذب مشتری باید استراتژی خاصی داشته باشیم .استراتژی باید بر اساس نوع مخاطبین و با توجه به بازخورد هایی که از مخاطبین می گیریم باشد.با توجه به اینکه تقریبا ۸۰درصد وب سایت هاجنبه تجاری دارند و با هدف کسب درآمد راه اندازی شده پس اینترنت می تواند باعث افزایش فروش محصول شما شود. برای جذب مشتری از طریق اینترنت علاوه بر یک وب سایت باید با اصول بازاریابی اینترنتی آشنایی داشته باشید. و همچنین تحقیقات نشان داده حجم بالای تبلیغات موجب می شود مشتری بیش از حد در مورد نحوه خرید خود فکر کند این مساله در واقع احتمال منصرف شدن وی را از خرید کردن بالا می برد وبه اعتبار برند صدمه می زند پس باید در این فرایند ساده سازی کنیم.ساده سازی فرایند تصمیم گیری،که احتمال خرید مشتری از برندشما واحتمال اینکه مشتری آن را به دیگران پیشنهاد دهد افزایش می دهد.
    روش جذب مشتری از طریق اینترنت:
    بهینه سازی برای موتورهای جستجو
    موثرترین راه تبلیغات آنلاین ممکن برای جذب مشتری از طریق اینترنت بهینه سازی وب سایت برای گوگل است واز این طریق مشتری زیادی را می توان جذب کرد.
    شبکه های اجتماعی:
    شبکه های اجتماعی امروزه در میان کاربران پرطرفدارشده که می توانید از این طریق بیشترین مشتری را جذب کرد فقط کافی یک صفحه مخصوص به خود ایجاد کنید ودر زمینه تخصصی خود اطاعاتی در این شبکه ها به اشتراک بگذارید.برای صفحه خود یک آرم و لوگوی مخصوص وب سایت خود طراحی کنید.
    شعارهای تبلیغاتی:
    شعارهای تبلیغاتی یکی از راهکارهایی است که باعث می شود حجم بیشتری از مخاطبان با محصولات وکالا های شما آشنا شوند بنابراین مصرف کنندگان بیشتری می توانند از محصولات برند شما استفاده کنند.
    شعارهای تبلیغاتی برای استفاده در صفحات وب ومتن آگهی،یک کار حرفه ای است شعارهای تبلیغاتی مثل عناوین مقالات ویا تیتر اخبار بایستی مخاطب یا مشتری احتمالی را به خود جذب کنند گیرایی و جذابیت شعارتبلیغاتی برای بالا بردن فروش کافی نیست،نگارش حرفه ای ،خلاقیت،ورنگ ولعاب دادن به آنچه برای جذب ،حفظ و افزایش تعداد مشتریان است که به عنوان یک کار حرفه ای مد نظر است.
    استفاده از عبارت های قدرتمند برای جذب مشتری:
    قدرتمندترین واژه ها می توانند قدرتمندترین عبارت ها را بیافرینند. در استراتژی های تولید و نیز بازاریابی ،بایستی قدرتمندترین آمال و آرزوها ،قدرتمندترین وموثرترین تصاویررا خلق کرد وبا استفاده از قدرتمندترین عبارت ها،احساسات مشتری بالقوه یا بلفعل را هدف قرار داد.
    ارسال ایمیل تبلیغات و گروهی:
    ارسال ایمیل گروهی فقط در صورتی برای شما مفید است که راه اندازی سایت خود را با محتوای مفید ولینک های صحیح انجام داده باشید.طراحی ایمیل تبلیغاتی خود را به همراه زمان بندی ارسال ایمیل های گروهی و انبوه به شرکت های معتبر وبا سابقه در این رابطه سفارش دهید.
    بنرهای تبلیغاتی:
    نمایش
    بنر تبلیغاتی
    در وبسایت های مرتبط با کسب و کار و موضوع شما میتواند موجب افزایش بازدید سایت شما و درنهایت افزایش فروش شما داشته باشد. در صورتی که
    طراحی بنر
    های شما بدرستی و با اصول صورت بگیرد و همچنین
    صفحه فرود (landing page)
    مناسبی را برای کاربر در نظر گرفته باشید میتوانید بازدهی فوق العاده ای را به همراه داشته باشد.
    خود را به جای مشتری بگذارید:
    همیشه خود را به جای مشتری بگذارید وآنگاه از خود بپرسید .آیا این سازمان از ورود من استقبال می کند.آیا این سازمان محصول خوبی را عرضه می کند،آیا این سازمان از ما سوء استفاده نمی کنندو….هر قدر مشتری را بیشتر درک کنیم توازن بیین مشتری و محصول خوب خواهد بود.
    باید به این نکته توجه کنیم مشتری بیش از هرچیزی به دنبال یک محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند وبرای جذب مشتری ارتباط خوب با مشتری و داشتن فن بیان مناسب در قسمت پشتیبانی لازمه.
  • سارا زیبا
    سارا زیبا
    یکشنبه 18 تیر 1396 - 10:20

    یکی از مهمترین دغدغه های کسب و کارهای کوچک و بزرگ رسیدن به فروش و در کنار آن مشاوره افزایش فروش است. در یک جمله اگر بتوان به اهمیت این موضوع اشاره کرد باید گفت همه چیز رو به تخصصی شدن میرود. بازار فروش نیز یک تخصص تمام عیار محسوب میشود. بنابراین هر فعالیتی علم و تخصص بیشتری در این حوزه داشته باشد خواهد توانست با بهره گیری از بروزترین روشها افزایش فروش را داشته باشد. با توجه به اهمیت این موضوع سرویس مشاوره افزایش فروش را در سئو فاکس راه اندازی کرده ایم تا بتوانید در کوتاه ترین زمان ممکن با موثرترین روشها و استراتژی های افزایش فروش آشنا شده و از آنها استفاده کنید.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی