Loading...

  • سمیه
    سمیه
    سه شنبه 29 فروردین 1396 - 01:20

    تشریفات عروسی ؛ نکات مهم در زمینه طراحی و دیزاین میزعروسی (442 بازدید)


    تشریفات عروسی ؛ نکات مهم در زمینه طراحی و دیزاین میزعروسی
    در بعضی از تالارهای تشریفات عروسی از یک میز بزرگ برای شام استفاده می شود که همه غذاها و دسرها برروی آن قرار دارد و سرو به صورت سلف سرویس انجام می شود. اما در بعضی از مراسم ازدواج برروی میزهایی که به صورت چندنفره برای مهمانان تدارک دیده شده است شام و میوه و شیرینی سرو می شود، انتخابی از نظر سفره آرایی زیبا تر است که می توان برروی میزها از تکنیک های خاصی برای تزیئن بیشتر استفاده کرد.
    یکی از مهمترین نکات هنگام انتخاب تالار تالار تشریفات عروسی در تزیین میز شام عروسی ، گل آرایی می باشد. استفاده از گلها برروی میزها جلوه خاصی به میزها می دهد. گل باید اندازه متناسبی داشته باشند. گل هایی که ساقه کشیده تری دارند، زیباتر به نظر می رسند. از جمله گل هایی که می توان برای میزهای عروسی میتوان استفاده کرد: گل داودی، سوسن، آنتوریوم قرمز و گل رز اشاره کرد. یک نکته مهمی که باید به آن توجه کرد،. رنگ گل های روی میز هم می تواند با سایر اجزای میز هماهنگ باشد.
    یکی دیگر از نکات مهم هنگام انتخاب تالار تالار شریفات عروسی در تزیین میز شام قرار دادن شمعدانهای بلند می باشد. بهتر است رنگ شمع ها با رنگ گل هماهنگ باشد. اگر اندازه شمع ها با ارتفاع گلدان یکی باشد، به زیبایی بیشتر میز شام کمک می کند. زمان صرف شام باید شمع ها روشن شوند
    از دیگر اجزای مهم میز شام عروسی هنگام برگزاری تشریفات عروسی دستمال سفره است که باید با زیبایی تمام تا شود و در داخل بشقاب ها قرار بگیرد. با استفاده از حلقه دستمال هم می توان دستمال سفره را زیباتر کرد می توان از دستمالهای سفره انحصاری استفاده کرد که اسم عروس و داماد برروی آن حک شده است. این دستمالها را باید سفارش داد.
    در تالار تشریفات عروسی بهتر است ظروفی که روی سفره یا میز قرار می گیرند از قبیل بشقاب، پشت دستی، لیوان، قاشق و چنگال و هم شکل بوده و از نظر رنگ و شکل با یکدیگر تناسب داشته باشند
    ظروف غذا، قاشق و چنگال، دستمال سفره، لیوان، گلدان، شمع آرایی و باید از جهت ترکیب رنگی و دیزاین با یکدیگر تناسب داشته باشند. همچنین اگر شما فرد خوش سلیقه و حساسی در زمینه رنگ هستید بهتر است که هنگام انتخاب تالار تشریفات عروسی ، میز شام عروسی تان با رنگ لباس عروس و داماد نیز همخوانی داشته باشد.
    بشقاب هایی که بر روی میز قرار می گیرند، باید برای غذا و سالاد جداگانه انتخاب شوند. برای سالاد پیش دستی های کوچکتر و برای غذا، بشقاب های بزرگ را بر روی میز قرار داد قاشق و چنگال ها باید در کنار بشقاب ها قرار بگیرند. نحوه قرار گرفتن قاشق و چنگال و چاقو اهمیت زیادی دارد. در عین حال نباید قاشق کوچک دسرخوری را فراموش کنید.
    تزیینات غذا هم از بخش هایی است که باید هنگام انتخاب تالار تالار تشریفات عروسی به آن توجه شود. تزیین روی برنج و غذاهایی که به همراه برنج صرف می شوند (خورش، کباب و )، تزئین دسر، ژله ، سالاد و شیرینی از مواردی است که می تواند سفره و میز عروسی را جذاب و زیبا نماید.
    نمونه هایی از میزهای شام تشریفات عروسی :
    tashrifataghigh01.jpg
    tashrifataghigh02.jpg
    tashrifataghigh03.jpg
    tashrifataghigh04.jpg
    tashrifataghigh05.jpg
    tashrifataghigh06.jpg
    tashrifataghigh07.jpg
    tashrifataghigh08.jpg
    tashrifataghigh09.jpg




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی