Loading...

  • سمیه
    سمیه
    چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 01:11

    تصمیم گیری برای تزئین و دیزاین محل برگزاری جشن عروسی\"تالار تشریفات عروسی\" (313 بازدید)


    تصمیم گیری برای تزئین و دیزاین محل برگزاری جشن عروسی"تالار تشریفات عروسی"
    تصمیم گیری برای تزئین محل برگزاری محل برگزاری جشن عروسی شما می توانید بسیار سخت ودشوار باشد. در ادامه به شما می گویی که این چیدمان و تزئین را بدون هیچگونه سختی انجام دهید.
    برای اینکه شما بتوانید تزئینات جشن عروسی خود را از قبیل تزئینات تالار عروسی و جایگاه عروس و داماد را بخوبی انجام دهید ما به شما توصیه هایی را می گوییم. اگر شما به دنبال این هستید که تالار عروسی شما بسیار شیک و مدرن تزئین شود پس بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
    tashrifataghigh04.jpg
    برگزاری جشن در تالار
    برای اینکه شما یک مراسم عروسی مجلل در عین حال ساده و شیک برگزار کنید، باید توجه داشته باشید که از چه تمی برای تالار عروسی خود استفاده می کنید. این بدان معنی است که چه رنگ هایی برای دکوراسیون میز و صندلی ها استفاده میشود. یکی از شیکترین رنگ ها در تالار عروسی سفید و نقره ای است. همچنین شما می توانید با استفاده از کریستال ها وگلدان های پایه دار مجلس خود را مجلل تر و با شکوه تر کنید.
    tashrifataghigh03.jpg
    برگزاری جشن عروسی در فضای باز و باغ تالار
    اگر شما فضای باز، مثل باغ تالارها و باغ را برای برگزاری جشن عروسی انتخاب می کنید برای شما دکوراسیون این فضاها راحت تر است. چراکه شما با خیمه زدن یک فضای خاصی را برای میهمانان خود در نظر بگیرد. همچنین در این فضا درختان و چمن فراوانی وجود دارد که باعث میشود نیاز به گل آرایی فضا کمتر لازم شود. دکوراسیون فضای عروسی شما می تواند با فانوس و شمع انجام شود که بسیار زیبا و مدرن نیز می شود. همچنین میتوانید با بادکنک آرایی و مشعل آرایی فضای دلنشینی را برای تالار عروسی خود فراهم کنید.
    tashrifataghigh01.jpg
    tashrifataghigh02.jpg
    منبع : تالار تشریفات - تشریفات عروسی
  • setareh
    setareh
    یکشنبه 11 تیر 1396 - 08:52
    اگر به دنیال تالار یا باغ تالار عروسی جهت برگزاری مراسم عروسیتون هستید حتما به سایت "تالار نت" سر بزنید. این سایت که دیتابیس تالارهای پذیرایی و باغ تالارها رو داره میتونه خیلی براتون مفید باشه و کمک کنه
    تو این سایت میتونید تالار عروسی یا باغ تالار ایده آل خودتون رو پیدا کنید. برخی از تالاها و باغ تالارها تخفیفات خوبی هم دادند.
    اگه میخواید تهران هستید و دوست داریم مراسمتون تو باغ تالارهای تهران باشه سری بع صفحه " باغ تالارهای تهران " بزنید.
    اگر در غرب تهران هستید تالارهای غرب تهران و یا باغ تالارهای غرب تهران را بصورت اختصاصی مرور کنید و
    اگر در شرق تهران قرار دارید صفحه اختصاصی تالارهای شرق تهران و همچنین باغ تالارهای شرق تهران را از دست ندهید. اگر قصد دارید مراسم عروسی شما در منطقه شمال تهران برگزار شود تالارهای پذیرایی شمال تهران و البته باغ تالارهای شمال تهران میتونه شما رو به رسوند ایده آل هاتون نزدیک کنه.
    امیدوارم از این سایت مفید و کاربردی لذت برده باشید.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی