Loading...

  • youkabed
    youkabed
    سه شنبه 9 خرداد 1396 - 00:26

    نکاتی در مورد انتخاب و خرید خانه پیش ساخته (301 بازدید)

    خانه های پیش ساخته ارزان ترین روش برای خانه دار شدن است که میتوانیم با انتخاب این روش از خانه دار شدن ، از مزایای خانه های پیش ساخته لذت ببریم.خانه های پیش ساخته به نام " خانه های مدولار" نیز معروف هستند ، زیرا که به راحتی می توان آن ها را در کارخانه ساخت و به مکان مورد نظر توسط وسایل نقلیه همچون کشتی و کامیون و غیره انتقال داد ، این کار باعث کاهش هزینه مواد مورد استفاده ، نیروی انسانی و نقشه های معماری می شود. این مطلب برگرفته از سایت کانکس است .در خیلی از موارد ، خانه های پیش ساخته به اندازه خانه های معمولی مقاوم و محکم هستند و به اندازه خانه های معمولی امروزی عمر می کنند.
    نکاتی در باب نحوه انتخاب و سفارش خانه پیش ساخته
    1.تیپ خانگی را انتخاب کنید. خانه های پیش ساخته در همه تیپی وجود دارند ، از حالت کابین گرفته تا کلبه های مدرن روستایی و رنج سنتی. خانه های پیش ساخته حتی برای کسانی که به طبیعت اهمیت فراوانی می دهند نیز امکاناتی فراهم کرده است که به طبیعت آسیبی نزند.
    2.تصمیم بگیرید که چه سایزی از خانه پیش ساخته نیاز دارید. خانه پیش ساخته تقریبا در همه سایزی موجود هستند. بعضی از آنها تیپ کلبه ای دارند که مینی خانه نامیده می شوند که از کوچکترین ابعاد شروع می شوند تا بزرگترین ابعادی که شما در نظر دارید.
    3.به بودجه خود توجه کنید. خانه های پیش ساخته معمولاً با هر بودجه خانواری قابل تهیه هستند.
    مبلغ آنها فقط به این بستگی دارد که چه موادی (متریال) را برای ساخت و همچنین چه امکانات و ارتقا بندی هایی برای آن در نظر بگیرید.
    اگر امکانات داخلی اش آنقدر برایتان مهم نیست، میتوانید بیشتر برای امکانات قسمت خروجی اش پول هزینه کنید و بالعکس. همچنین امکانات جانبی همچون پارکینگ، گاراژ ، پاسیو، مسیر رانندگی و سکوگذاشتن مقدار هزینه را ناگهان بالا می برد ، بنابراین تمامی امکانات بودجه خود را مورد توجه قرار دهید.
    4.کارخانه یا تولید کننده خانه های پیش ساخته را انتخاب کنید. بهترین منبع جستجو برای این کار وب سایت هایی است که مختص خانه های پیش ساخته است . در اینجاست که شما میتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را دربارۀ خانه های پیش ساخته در هر سایز و هر تیپی بدست بیاورید.
    5.به فروشگاه های بزرگ ابزار آلات خانگی توجه کنید. شاید تعجب کنید از اینکه بفهمید شما میتوانید اسباب خانه را از این مکانها خریداری کنید.
    6.سازنده خانه های پیش ساخته را انتخاب کنید. بعد از اینکه خانه پیش ساخته خود را انتخاب کردید، لازم است که از سازنده یا پیمانکار درخواست مشاوره کنید ، مگر اینکه خودتان اطلاعات کافی را برای ساخت خانه پیش ساخته خود داشته باشید. به هر حال ، اگر نتوانستید پیمان کاری را برای ساخت خانه پیش ساخته خود پیدا کنید، می توانید از تولید کننده آن (کارخانه) درخواست کنید که شما را به جایی ارجاع دهند به شرکتی که بتواند این کار را انجام دهد
    نکات و اخطارها
    * اول مطمئن شوید که پیمانکار مورد نظر دارای مجوز ( لیسانس ) این کار و مسئول است.
    * فراموش نکنید که هزینه برق، آب و سایر موارد خاص را نیز اضافه کنید اگر قرار است که خانه پیش ساخته را در جایی خالی از سکنه قرار دهید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی