Loading...

  • فال تاروت
    فال تاروت
    سه شنبه 23 خرداد 1396 - 03:45

    فال تاروت به چه معناست (716 بازدید)

    گرفتن فال تاروت | انواع فال تاروت | فال تاروت آنلاین
    تاروت به مجموع های از کارتهای بازی گفته می شود که از نیمه قرن پانزدهم میلادی در اروپا و کشورهایی نظیر فرانسه و ایتالیا برای بازی گروهی مورد استفاده قرار می گرفته است. از اوخر قرن هجدهم میلادی تا کنون پیروان این کارت و کسانی که دانشهای مخفی و راز آلود را کاوش می کنند از تاروت بعنوان وسیله ای برای پیشگویی و سخن گفتن از آینده قلمداد می کنند. در مجموع کارت تاروت در اروپا بیشتر به منظور بازی و در نقاطی که به عنوان بازی استفاده نمی شود، جهت فالگیری و بعنوان فال تاروت استفاده می شود. برخی تاریخچه این کارتها را مربوط به مصر باستان می دانند.
    کارت تاروت از مجموعه ۴ نوع خال که هر کدام شامل ۱۰ برگ عددی و چهار کارت دارای تصویر چهره بعلاوه ۲۱ خال حکم متمایز و کارت تکی به نام دلقک تشکیل می شود. هر کارت فال تاروت کبیر دارای تصویر و عنوانی خاص خود است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد. باور بر این است که پیشگویی با این کارتها برای فرد مورد نظر دیدگاهی از آینده و یا وضعیت کنونی وی در اختیارش قرار می دهد.
    جهت گرفتن فال ابتدا نیت نموده و سپس بر روی گرفتن فال کلیک نمایید
    دیدن نتیجه
    کارت های تاروت معمولا در کشور های ایتالیا و فرانسه برای بازی مورد استفاده قرار میگیرند.اما در برخی کشور فقط و فقط نگاه فال روی این کارت ها دارند و فقط با آن ها فال تاروت میگیرند.اما اصولا فال تاروت و کارت های تاروت به چه شکل هستند و چه ترکیبی دارند؟کارت های تاروت شمال ۴ عدد خال است که هر کدام شامل ۱۰ عدد،به اضافه ۴ کارت دارای تصویر.همچنین اضافه بر این ها تاروت ۲۱ خال حکم دارد و کارتی به نام دلقک هم در این کارت ها وجود دارد.
    فال تاروت کبیر
    فال تاروت
    ریشه ی واژه تاروت را باید در کشور ایتالیا جستجو کرد تا منشا فال تاروت را پیدا کنیم.در برخی کتب آمده است که ریشه تاروت کلمه ی (تاروچی) است که در زبان ایتالیایی معنی خاصی ندارد.تاروت و فال تاروت در اوایل قرن پانزهم پدید آمد که شامل خال هایی به نام شمشیر،ترکه،سکه و جام میباشد.شاید بتوان گفت هنوز هم در برخی کشور های اروپایی از کارت های تاروت و فال تاروت استفاده زیادی میکنند.در برخی کشور ها این اعتقاد وجود دارد که کارت های تاروت جادو شده هستند و توسط شیطان به وجود آمده است.اما واقعیت این است که هدف از ساخت این کارت ها فقط بازی بوده است و فال تاروت در زمان ساخت این کارت ها به هیچ وجه مورد توجه نبوده است.
    فال تاروت کبیر
    فال تاروت کبیر
    ربشه ی فال تاروت و فالگیری با این کارت ها از زمانی آغاز شد که ایتالیایی ها متوجه معنی و مفهوم خاص اشکال روی کارت ها و عبارت های روی آن شدند.آن ها معتقد بودند انتخاب تصادفی یکی از کارت های تاروت ممکن است اتفاقی در زمان آینده را پیشگویی کند و یا حتی بتواند وضعیت حال افراد را نیز بازگو کند.رفته رفته این طرز تفکر در اروپا رواج پیدا کرد و تا جایی پیش رفت که کتاب های زیادی در مورد فال تاروت نوشته شد.جالب اینجاست بدانید که کارت های تاروت متفاوتی وجود دارند که اشکالشان کاملا با یکدیگر فرق دارند و فال تاروت آنها نیز مسلما با یکدیگر متفاوت است.هر کدام از این کارت ها متناسب با فرهنگ هر منطقه به سلیقه خود ساخته شده اند.
    حال به بررسی چگونگی گرفتن فال تاروت میپردازیم.ابتدا کارت های تاروت را خوب بر میزنیم.کاملا باید کارت ها مخلوط شوند.سپس باید به کسی که برایش فال میگیریم بگوییم با دست غیر تخصصی خود یک بر بزند.بعد از این کار شخص باید چشمان خود را ببندد و در ذهنش نیتی صاف و شفاف داشته باشد و کاملا بداند که از گرفتن فال تاروت چه میخواهد.سپس با دست غیر تخصصی روی کارت ها بکشد و کارتی که احساس خوبی به آن دارد را انتخاب کند.اگر دیدید در حین انجام این کار یکی از کارت ها بیرون پرید به آن اعتماد کنید.
    فال تاروت کبیر آنلاین
    فال تاروت
    انواع روش های مختلفی در گرفتن فال تاروت وجود دارند.اولین روش و راحت ترین آن ها این است که یکی از کارت ها را انتخاب کرده و نتیجه فال تاروت را از روی آن بخوانید.اما روش های دیگری نیز وجود دارند که بسیار رایج هستند.روش فال تاروت ۷ کارتی به این صورت است که شما پس از نیت ۷ کارت تاروت را انتخاب میکنید.کارت اول درباره گذشته شما صحبت میکند.کارت دوم در حال صحبت میکند.کارت سوم خبر از آینده و اتفاق های پیش رو میدهد.چهارمین کارت طرز تفکر شما پیرامون موضوعی است که درباره آن فال تاروت گرفته اید.کارت پنجم درباره این صحبت میکند که افرادی مربوط به فال شما هستند و درباره دیدگاه آن ها نسبت به شما صحبت میکند.ششمین کارت را باید درباره اتفاق هایی دانست که ممکن است به صورت ناگهانی برای شما بیفتد.و در آخر کارت هفتم است که جواب قاطعانه درباره نیت شما از فال تاروت را میدهد.
    نوع دیگری فال تاروت وجود دارد که به ۵ کارتی معروف است.در این روش بعد از نیت ۵ کارت را انتخاب میکنید که به ترتیب معنی کارت ها را میگوییم.اولین کارت تاروت را باید برای اتفاقات نیک و موج مثبت نیت شما در نظر گرفت.کارت تاروت دوم برعکس جواب اول است.درباره نکات منفی و گرفتاری ها نیت شما میباشد.سومین کارت برای اطلاع رسانی این است که در این زمان شما چه نوع وضعیتی و فکری در مورد نیتتان دارید.کارت چهارم پیش بینی از آینده نه چندان دور را دارد و پنجمین کارت تاروت نیز برای شما افق های دور را در نظر میگیرد.
    نوع دیگری فال تاروت که بسیار آسان نیز است فال تاروت ۳ کارتی میباشد.اینبار ۳ کارت را انتخاب میکنید.اول کارت جواب سوال های شما در مورد گذشته و اتفاقاتی که در زمان گذشته افتاده است را میدهد.فال تاروت میگوید که در گذشته اتفاقات مربوط به نیت شما چگونه بوده است.کارت دوم گویای وضعیت کنونی شما در مورد نیت فال تاروت است.سومین کارت که مهمترین آن است نیز در مورد آینده و اتفاقات پیش رو صحبت میکند تا بتوانید تصمیمات خود را قبل از اتفاقات بد بگیرید.
    بهتر است برای گرفتن فال تاروت شمع روشن کنید و فضا را با نور کم و بوی بسیار مطلوب رویایی و خوشبو کنید.توجه داشته باشید برای گرفتن نتیجه درست از فال تاروت باید اعتقاد کامل به آن داشته باشید و نیت و انتخاب کارت های تاروت را از صمیم قلب و با ایمان کامل انجام دهید
    منبع :
    Normal
    0
    false
    false
    false
    EN-US
    X-NONE
    AR-SA
    /* Style Definitions */
    table.MsoNormalTable
    {mso-style-name:"Table Normal";
    mso-tstyle-rowband-size:0;
    mso-tstyle-colband-size:0;
    mso-style-noshow:yes;
    mso-style-priority:99;
    mso-style-parent:"";
    mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt;
    mso-para-margin-top:0in;
    mso-para-margin-right:0in;
    mso-para-margin-bottom:10.0pt;
    mso-para-margin-left:0in;
    line-height:115%;
    mso-pagination:widow-orphan;
    font-size:11.0pt;
    font-family:"Calibri",sans-serif;
    mso-ascii-font-family:Calibri;
    mso-ascii-theme-font:minor-latin;
    mso-hansi-font-family:Calibri;
    mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
    [size= 14.0pt; mso-bidi-font-family: Arial; mso-bidi-language: FA]http://20fal.com[/size]


    برچسب ها:
    سایت من فال تاروت و فال انبیا فال گیری
  • مينا
    مينا
    سه شنبه 23 خرداد 1396 - 20:04
    سلام ميتوني بگيري




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی