Loading...

  • tejarat
    tejarat
    چهارشنبه 31 خرداد 1396 - 18:05

    بهینه سازی سایت (300 بازدید)

    بهینه سازی سایت یا سئو سایت (seo) از جمله اقدماتی است که بعد از طراحی سایت برای بهبود وضعیت سایت و اقزایش بازدید آن انجام می پذیرد . بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو امر ضروری برای موفقیت سایت می باشد . بهینه سازی وب سایت به شما کمک خواهد کرد که سایتتان در زمانی که مردم نیاز به خدمت یا کالای شما دارند در نتایج موتورهای جستجو نشان داده شود . قصد اصلی از انجام این کار این است که زمانی که مخاطبان شما به دنبال خرید کالایی یا خدمتی که شما عرضه می دهید باشند ، به سایت شما دسترسی داشته و با شما ارتباط برقرار کنند.
    به علت اینکه بیش از هشتاد و دو درصد مردم هنگامی که به دنبال کالایی هستند از موتورهای جستجو از جمله گوگل کمک می گیرند ، به همین سبب فعالیت اصلی در سئو کسب رتبه های برتر در موتورهای جستجو می باشد . به دست آوردن سه رتبه اول به علت انتخاب آن توسط 70 درصد مردم ، می تواند تاثیر بسیار بالایی در افزایش درآمد شما داشته باشد .
    طراحی سایت ، طراحی سایت در تبریز ، طراحی سایت فروشگاهی ، طراحی سایت نیازمندی ، طراحی وبسایت ، طراحی وب سایت ، ثبت آگهی استخدام ، ثبت آگهی استخدام رایگان
    موتورهای جستجو به دنبال چه چیزی هستند ؟ چگونه می توانید سایت خود را به گونه ای طراحی نمایید که هم مورد توجه بازدید کنندگان شما قرار بگیرد و هم مورد توجه موتورهای جستجو همانند گوگل ، بینگ و … ؟ و مهم تر از همه چگونه موتورهای جستجو به شما کمک می کنند تا سایتتان برای شما سود آورتر باشد ؟




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی