Loading...

  • ali
    ali
    شنبه 24 تیر 1396 - 23:55

    سئو محلی چیست (416 بازدید)


    سئو محلی چیست
    سئو محلی چیست:موتورهای جستجوگر گوگل سعی بر این دارند تا نزدیکترین موقعیت به سرچ کلمه را در اختیار کاربران قرار دهند . برای مثال هنگامی که سرچ مشود “آموزشگاه خیاطی” با توجه به ip شما نزدیکترین آموزشگاه خیاطی به آدرس ip شما را در صفحه اول نتایج پیشنهاد می دهد.پس شما باید نکاتی را در سایت رعایت کنید تا گوگل موقعیت جغرافیایی شما را شناخته و معرفی کند.
    اهمیت سئو محلی
    سئو محلی یا local seo تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار های محلی گذاشته است . مشتریان محلی به دنبال رفع نیاز خود در نزدیکترین مکان به خود هستند. گوگل هم به موضوع اهمیت بسیاری می دهد و این امر در افزایش بازدید شما موثر است.
    Local-SEO-for-small-businesses.jpg
    سئو محلی چیست
    چگونه سئو محلی سایت را بهبود بخشیم
    رعایت ۴ نکته ساده زیر در سئو محلی سایتتان تاثیر بسیاری دارد.
    ۱- در سایتتان حتما آدرس محل کارتان را دقیق ذکر کنید حتی اگر از گوگل مپ استفاده کرده اید و کروکی آدرس شما در سایت موجود است ، حتما آدرس را هم تایپ شده قرار دهید.
    ۲- تماس تلفن خود را حتما با کد شهر ذکر کنید. کگوگل بسیار باهوش است . در صفحه تماس با ما کد تلفن و آدرس شما را آنالیز کرده و شناسایی می کند.
    ۳- نام شهر خود را در تیتر و داخل محتوای سایت حتما ذکر کنید. به عنوان مثال اگر محتوایی در باب “رستوران ایتالیایی” در سایتتان دارید ، بهتر است تیتر و عنوان محتوا را “بهترین رستوران ایتالیایی در تهران” بگذارید و در داخل محتوا حتما از نام شهر استفاده کنید.
    ۴- در سایت خود به تبادل نظر و پرسش و پاسخ بپردازید. این امر هم در جذب مشتریان محلی و اعتماد سازی کمک می کند و هم آمار بازدید و فعالیت سایت زیاد می شود

    نمایندگی تعمیرات ال جی

    ،

    نمایندگی تعمیرات سامسونگ

    ،

    نمایندگی تعمیرات بوش

    ،

    نمایندگی تعمیرات جنرال الکتریک


    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی