Loading...

  • سارا زیبا
    سارا زیبا
    چهارشنبه 11 مرداد 1396 - 22:57

    تور گردشگری تایلند، هتل، ویزا تور تایلند (348 بازدید)


    بهترین ماه برای سفر به تایلند در قالب تور تایلند از نوامبر الی فوریه است که دمای هوا بین بین ۲۰ الی ۳۲۲ درجه سلسیوس در نوسان است
    3- گذرنامه (پاسپورت) سند هویت شماست پس در نگهداری متعلق به زیاد مراقب باشید چراکه در صورتی مفقودی و سواستفاده از آن شما را با زحمت زیادی مواجه خواهد کرد. تا به حال مواردی بوده که تعدادی از هموطنان با گذرنامه آن‌ها خودرو اجاره و سپس فروخته شده و الان در زندان‌های تایلند زندانی هستند !!
    4- براساس مقررات جدید اتخاذ شده توسط مملکت تایلند شهروندان جمهوری اسلامی ‌ایران جهت اخذ ویزا فقط می‌توانند به سفارت تایلند در طهران مراجعه و درخواست ویزا کنند. در چهره مراجعه به سفارتخانه‌های تایلند در سایرکشورها دریافت ویزا زیاد مشکل است. پیشنهاد می‌شود گردشگران تور تایلند که از ایران قصد سفر به تایلند را دارند حتما در طهران صلاحدید سفر به تایلند اخذ کنند.
    5- بیماری ایدر در تایلند شایع است به نوع ایی که وزیر بهداشت این مملکت اعلام کرد تا سال 2006 شمار مبتلایان به ایدز در این مملکت به یک میلیون تن رسیده! فلذا رهنمود می‌شود، مسافران تور تایلند در صورت سفر به این کشور دقت لازم را برای حفظ سلامتی خود به عمل آورید.
    تور تایلند در جنوب شرقی قاره آسیا در شبه جزیره هندوچین واقع است. زبان رسمی کشور تایلندی و آیین بیشتری مردم آن بودایی و اسلام می باشد. تایلند دارای ۵۱۷۰۰۰ کیلومتر چهارگوش مساحت تور و 63 میلیون نفر جمعیت است, پایتخت این کشور و همچنین پر جمعیت ترین شهر آن بانکوک است که در جنوب آن کشور واقع می باشد. تایلند (Thailand) هم اسم با نام پادشاهی تایلند و اسم سیام است نام تایلند مشمول دو واژه "تای" و"لند" می باشد که به معنای سرزمین حوری است. تایلند در ماضی فراز و نشیب های زیادی را پشت سرگذاشته و جنگ های زیادی را سپری کرده است با این حال امروزه کشور تایلند گرد از امن ترین کشورها برای سفر و توریسم در قاره آسیا میباشد و به همین خاطر سرمایه گذاران، تجار و جهانگردان زیادی تمایل دارند که در تایلند سرمایه گذاری و گشت و گذار کنند.
    تور تایلند یعنی سفر به سرزمین لبخندها؛ کشور تایلند که در دسته جنوب شرقی آسیا، درشبه جزیره ی هندوچین، بین لائوس، کامبوج و مالزی واقع شده، یکی از محبوب ترین کشورهای آسیاسی برای گردشگر ها محسوب می شود. این کشور سرتاسر سبز به خاطر نزدیکی به خط استوا و دریا و برخورداری از رودخانه ها و دریاچه های فراون، حائز آب و هوایی نمناک و گرمسیری می باشد که اقلیم کوهستانی پوشیده شده از جنگل های گرمسیری در شمال، شالیزارها و مراتع سرسبز در نواحی مرکزی و مزارع کائچو، باغ های میوه و جنگل در بخش شرقی و غربی این مملکت را سرتاپا سبز کرده است؛ در ضمن جزایر اعجاب انگیزی چون پوکت و سامویی با کنار های پوشیده شده از شن های نرم و سفید و آب هایی شفاف زیبایی تایلند را دو چندان کرده اند.
    تور بانکوک
    تور پاتایا
    تور پوکت
    تور ساموئی
    تور کرابی
    تور هواهین
    تور چیانگ مای
    تور بانکوک پاتایا
    تور بانکوک پوکت
    تور بانکوک ساموئی
    تور پاتایا پوکت
    تور پوکت ساموئی
    تور بانکوک کرابی
    تور بانکوک هواهین
    تور بانکوک چیانگ مای
    لینک های مفید:[/b]
    ویزا تایلند
    اطلاعات گردشگری تایلند
    رزرو هتل تایلند
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی