Loading...

  • شنتیا
    شنتیا
    چهارشنبه 8 شهریور 1396 - 19:05

    نکاتی در مورد اجاره انبار (236 بازدید)

    یکی دیگر از نکاتی که باید به آن توجه شود محله مورد اجاره است. آیا این محل مطابق میل شما است؟ و شما باید نیازمندی‌های خود را هنگام بررسی محله، مد نظر داشته باشید و در مورد دیگر همسایگان و افرادی که در آن محل زندگی می‌کنند تحقیق کنید. ممکن است یک محله دارای یک سری فرهنگ‌ها باشد که شما باید هنگام اجاره آنها را مد نظر قراردهید. چه مواردی مورد اجاره را برای شما ویژه می‌سازد؟ چه مزایایی مورد اجاره برای شما دارد؟
    کجا می‌توانید پارک کنید؟ هزینه مربوط به پارکینگ را مد نظر قرار دهید، پارک وسیله نقلیه اضافی به چه شکل است؟ آیا فضای کافی برای پارکینگ مهمانان وجود دارد؟
    نگهداری باغ و چمن ممکن است بر عهده مالک یا مستاجر و یا هر دو آنها باشد. تعمیرات جزئی و عمده ساختمان در اجاره نامه بر عهده کیست؟
    آیا محل اجاره انبار اضافی دارد؟ در‌صورت داشتن دوچرخه کجا می‌توانید آنرا قرار دهید و آیا آنجا مکان امنی برای قرار دادن دوچرخه است؟
    اجاره انبار در تهران برای همه اصناف که نیاز به جایی برای نگهدرا ی محصولات ووسایل خود دارندممکن شده است.اجاره انبار آسایش پور به صورت کانتینر های 10،20،40 فوت در طول 3،6،10 متری به شما این اطمینان را می دهد که نگران نباشید و امنیتی چون صندوق امانات بانک ها را برای شما تدارک دیدیم
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی