Loading...

  • سپهر صادق زاده
    سپهر صادق زاده
    جمعه 10 شهریور 1396 - 11:07

    دستگاه روغن گیری پرس سرد مناسب چهت تولید روغن کنجد برای زنان باردار (791 بازدید)

    دستگاه روغن گیری پرس سرد در مدل های 35، 45، 65، 85 و غیره می باشد که توسط شرکت ایران کلدپرسینگ اختراع و ثبت شده است. کوچکترین و مقرون به صرفه ترین مدل دستگاه روغن گیری، دستگاه پرس سرد 35 می باشد که دارای مصرف برق پایین بوده و فقط 700 وات می باشد.
    این دستگاه با توجه به راندمان بسیار بالا در روغن گیری، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد که از بزرگترین مزیت های آن می باشد و با استفاده از آن می توان انواع روغن های طبیعی همچون روغن کنجد ، پسته، زیتون و غیره را تهیه نمود.
    استفاده از پرس سرد 35 مناسب ترین انتخاب جهت عطاری ها، مشاغل های کوچک و خانگی، و فروشگاه ها نیز می باشد که قادر به روغن گیری از 150 کیلو گرم دانه خواهد داشت.


    روش های تهیه و تولید روغن کنجد
    جهت روغن گیری از کنجد با استفاده از روش اعمال فشار به کنجد و به اصطلاح، روش مستقیم که با استفاده از روش سایش، از کنجد روغن تهیه می شود. در این روش و فرایند به هیچ وجه به دانه ها حرارت بالا داده نمی شود چون باید خواص آن حفظ شود. از آنجاییکه در این روش، روغن گیری از کنجد با استفاده از پوست صورت می گیرد، پروتئین موجود در پوست کنجد نیز حفظ می گردد.
    در روش روغن گیری پرس سرد، به هیچ وجه فراروی و یا افزودنی روی کنجد ها اعمال نمی گردد بنابراین روغن کنجد دقیقاً خواص کنجد را دارا بوده و به نوعی این روش همان روش قدیمی می باشد.
    خواص روغن کنجد
    - با توجه به آنکه در هنگام تولید، به کنجد ها حرارت داده نمی شود، از اینرو این روغن مناسب ترین و بهترین روش برای استفاده به عنوان روغن سرخ کردنی می باشد.
    - از آنجاییکه روغن های کنجد موجود در بازار دارای بوی تند و ناخوشایند می باشد، از خرید آن امتناع ورزیده و از آن بهره نمی جویند در صورتی که از خواص بی نظیر آن غافل می باشند. روغن کنجد تولید شرکت ایران کلدپرسینگ خوش عطر بوده و به راحتی می توان آنرا جایگزین روغن های مایع یا پالم نمود.
    - نکته بسیار مهم دیگری که در مورد روغن کنجد وجود دارد آن است که به هنگام سرخ کردن، به هیچ وجه کف نمی کند.
    - از روغن کنجد می توان به دفعات استفاده و بهره نمود.
    سایت من پدری هستم که سازنده انواع کولر و تصفیه هوا هست و در تهران زندگی می کنم




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی