Loading...

  • موسوی
    موسوی
    یکشنبه 16 مهر 1396 - 22:33

    چند هتل عجیب در دنیا (234 بازدید)


    در سفرها گردشگران به دنبال تجربه های جدید و جذاب هستند. قبل از سفر به هر کشوری بهتر است درباره هزینه هتل، جاذبه های گردشگری اطلاعات کافی داشته باشیم. همیشه تعدادی تور ارزان قیمت برای سفر به کشورهای خوب دنیا وجود دارد. در متن زیر تعدادی از هتل هایی دنیا که شما را به خوابیدن زیر سقف آسمان دعوت می کنند معرفی می کنیم.


    هتل lion sands game reserve

    در تور آفریقا یکی از هتل های که برای اقامت مسافران طبیعت دوست انتخاب می شود، همین هتل می باشد. حتماً تصویر ذهنیتان یک ساختمان چند طبقه با همه امکانات است، برخلاف آنچه تصور می کنید اینجا فقط یه هتل پنج ستاره درختی که سقفش آسمان است قرار دارد. اتاق های این خانه فقط برای اقامت دو نفر تدارک دیده شده و فضایی رویایی و عاشقانه را با قرار دادن شمع به جای چراغ ایجاد کرده است.


    هتل lalbereta در تور ایتالیا

    از هتل هایی که در تور ایتالیا مورد استقبال قرار می گیرد، lalberate است. این جاذبه های این هتل قرار داشتن سونا و جکوزی در کنار دکوراسیون قدیمی می باشد. در این تور گردشگری حتماً از این هتل بازدید نمایید چرا که این هتل مجهز به سقف هایی است که با زدن یک دکمه کنار می رود و می توانید از تماشای ستارگان لذت ببرید.تور لحظه آخری،تور ارزان،تور استانبول،تور آنتالیا،بلیط چارتر،بلیط هواپیما،تور لهستان،تور آلاچاتی،تور کیش،تور خارجی،تور داخلی،


    هتل Bangkok tree house تایلند

    یکی از هتل هایی که در تور تایلند مورد توجه گردشگران قرار می گیرد، bongkok می باشد. این هتل به گونه ای طراحی شده که می توانید زیر آسمان شب دوش بگیرید. این هتل در منطقه پاتانا فونگ بوآ قرار دارد، به خاطر وجود برکه هایی که در اطراف هتل قرار دارد زیبایی چشم نوازی را ایجاد شده است.


    هتل loisaba wilderness lodge

    در تور آفریقا هتل هایی که در دل طبیعت ساخته شده اند مورد بازدید قرار می گیرند. این هتل در منطقه لاکیپیا ساخته شده است و برای دوست داران طبیعت اقامتگاه مناسبی می باشد.





---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی