Loading...

  • موسوی
    موسوی
    شنبه 29 مهر 1396 - 20:05

    ارتباط دیجیتال مارکتینگ با طراحی سایت (455 بازدید)



    اهمیت طراحی سایت

    یکی از مهم ترین و کاربردی ترین ابزار کسب و کار و فعالیت در جامعه امروزی بدون شک طراحی سایت می باشد. Web Design یا طراحی سایت به مجموعه ای از صفحه های وب گفته می شود که شامل تصاویر و ویدئوها و متون و سایر فایل های دیجیتالی است. داده ها و اطلاعاتی که در طراحی سایت از آن استفاده می شود از طریق اینترنت بر روی سرورهایی که بر روی دیتا سنتر وجود دارد قرار گرفته است. زمانی که شما کار طراحی سایت خود را به پایان برسانید آن را به سرور انتقال می دهید و دامنه یا نام سایت خود را که باید از قبل خریداری نمایید را به آن اختصاص داده و اکنون در هر نقطه ای از جهان قابل مشاهده خواهید بود. در این نوشتار بر آن شدیم که مواردی را در جهت شرح اهمیت طراحی سایت بیان کنیم.


    بازاریابی دیجیتال و ارتباط آن با طراحی سایت

    در مورد دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی در بخش مقالات آموزش طراحی سایت مطالب مختلفی را ارائه دادیم. ارتباط طراحی سایت با بازاریابی نیز ارتباطی نزدیک و دو سویه می باشد که هر کدام می توانند بر موفقیت یا عدم موفقیت دیگری تأثیر گذار باشند. حضور تمام وقت شما در تمامی نقاط جهان بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی و خرید و فروش کالا و یا خدمات و نیز دسترسی به اطلاعات از موارد مهمی است که طراحی سایت در اختیار بازاریابان قرار می دهد و این در حالی است که طراحی وب سایت به نسبت دیگر روش های تبلیغاتی هزینه بسیار کمتری را نیاز دارد.
    طراحی سایت

    ،

    طراحی وب سایت

    ،

    طراحی سایت تهران

    ،

    طراحی سایت فروشگاهی

    ،

    طراحی اپلیکیشن

    ،


    طراحی سایت سفارشی

    طراحی سایت سفارشی فراتر از طراحی سایت با قالب آماده خواهد بود که امکاناتی همچون درج آگهی ، امکان پروفایل سازی ، سبد خرید ، درگاه آنلاین ، گرافیک اختصاصی ، منوهای حرفه ای ، باکس ها ، قابلیت جستجو های گسترده مواردی می باشند که در طراحی سایت سفارشی می تواند قرار گیرد.طراحی سایت،طراحی سایت،طراحی سایت،




    طراحی وب سایت سفارشی

    طراحی وب سایت سفارشی برای کسب وکارهایی که می خواهند طراحی سایت خود را مطابق با نیاز و خواسته ی خود طراحی نمایند مورد نیاز قرار می گیرد. طراحی سایت سفارشی نیاز به تایم زمانی بیشتری خواهد داشت. منوها ، هدر ، فوتر ، قابلیت هایی مانند درج آگهی توسط کاربران ، امکان پروفایل سازی ، دسته بندی اطلاعات ، مشاهده آگهی ها براساس خواسته و نیاز کاربران و غیره ، مواردی خواهد بود که در طراحی سایت سفارشی برای شما میسر می گردد.


    برچسب ها:
  • سنگریز
    سنگریز
    جمعه 7 اردیبهشت 1397 - 21:22
    با سلام خدمت شما ای کاش درباره طراحی سایت های
    درج آگهی رایگان

    توضیح بیشتری می دادید.
    سایت من
  • erosin
    erosin
    یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 - 19:02
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی