Loading...

  • setareh
    setareh
    یکشنبه 10 دی 1396 - 19:00

    چگونه یک عروسی رویایی اما کم هزینه داشته باشیم؟ (483 بازدید)


    کارکردن در مورد برگزاری مراسم عروسی این دیدگاه را به افراد فعال در این زمینه می دهد تا نگاهی فراتر از آن چه در نشریات مد و فشن لباس، مجلات لاکچری مراسم ازدواج و تبلیغات حرفه ای ارائه می شود داشته باشند. تجربه نشان می دهد می توان مراسمی رویایی اما کم هزینه داشته باشیم. با ما همراه باشید.
    تم عروسی تعیین نکنید
    به طور کل هر مراسم عروسی که دارای تم باشد و مجبور باشید به جزئیات بپردازید گران تمام خواهد شد، چه تم پاییز در تاسکانی باشد یا تم آلیس در سرزمین عجایب! این تم شامل غذا، چیدمان میزها، دکوراسیون و لباس عروس و داماد خواهد بود، پس اگر بودجه کافی ندارید یا قصد صرفه جویی در هزینه ها را دارید سراغ این نوع مراسم نروید.
    سعی کنید رنگ کروات داماد، دسته گل عروس و گل آرایی سالن را از یک سبک و تم استفاده کنید که به تالار عروسی شما شبیه باشد .
    کم هزینه ترین تم عروسی
    استفاده از رنگ های یکدست مثل سفید یا نقره ای است. البته اضافه کردن برخی جزئیات مثل یک مدل گل یا استفاده از ظروف بلوری زیبا می تواند شکوه خاصی به مراسم ببخشد. تالار الیزه
    چیدمان میزها می تواند هزینه بر باشد
    ساده ترین چیدمان میزها شامل تعدادی گل است و بیشتر از این به خلاقیت و هزینه کرد شما بستگی دارد. استفاده از صدف های زینتی، پر طاووس یا چرم می تواند نمونه هایی ساده از این دست باشد. البته نوع ظروفی که انتخاب می کنید پارچه های به کار رفته نیز بی تاثیر نیست. در این مورد هم هرچه بیشتر درگیر جزئیات شوید هزینه هایتان افزایش خواهد یافت.
    091115-500x195.jpg
    بهترین ایده برای کیک عروسی
    به جای تهیه یک کیک چند طبقه با هزینه گزاف و نگرانی بابت تقسیم عادلانه بین مهمانان، می توانید یک مینی کیک با تزئینات هرمندانه تهیه کنید و روی میز عروس و داماد قرار دهید. مطمئن باشید مهمانان از برش کیک عروسی توسط شما بیشتر لذت خواهند برد تا خوردن آن.
    یک برنامه ریز داشته باشید
    اگر از دوستان و اطرافیان شما کسی نبود که به صورت تمام وقت برای اجرای مراسم شما خصوصا در روزهای منتهی به آن وقت صرف کند، حتما یک برنامه ریز با دستمزد منصفانه استخدام کنید. شاید جوابتان این باشد که دستمزد او را صرف بهتر برگزار شدن مراسم خواهم کرد. اما تجربه نشان داده از آن جایی که زوج ها در روز های منتهی به عروسی درگیر سامان دادن به ملزومات زندگی مشترک هستند، فرصت بسیاری از کارها را از دست می دهند و مجبور به استخدام یک نفر با هزینه بالا در روز مراسم خواهند بود. پس چه بعتر مدتی قبل از روز ازدواج به این موضوع فکر کنید.
    می توانید برگزاری مراسم عروسی تان را یکی از موسسات تشریفات و خدمات عروسی بسپارید و با آسودگی خیال به دیگر امورتان رسیدگی کنید.
    در کدام بخش از هزینه های مراسم نباید صرفه جویی کرد؟
    بدون شک هزینه فیلم و عکس برداری. حتی اگر مجبور بودید بودجه سایر بخش ها را کم کنید، یک عکاس حرفه ای در زمینه مراسم استخدام کنید. شما در طول زندگی تنها یک بار به طور جدی می توانید چنین لحظاتی را تجربه کنید، پس برای ثبت این لحظات کوتاهی نکنید.
    در همین رابطه ببیند :
    تالارهای ازدواج آسان

    با تالارنت از جدید ترین و مدرن ترین خدمات برگزاری مراسم عروسی آگاه شوید و به صرفه ترین را انتخاب کنید. مجموعه برند هایی با سابقه طولانی و پرافتخار همراه با تخفیفات ویژه و منحصر به فرد در اختیار شماست.


    برچسب ها:
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی