Loading...

  • farnazi
    farnazi
    شنبه 25 فروردین 1397 - 22:58

    نصب دوربین مداربسته در شهرک غرب (392 بازدید)



    نصب دوربین مداربسته در شهرک غرب

    در این پست قصد داریم با بررسی روش نصب دوربین مداربسته در شهرک غرب در خدمت شما کاربران عزیز باشیم. با ما همراه باشید.
    Project-Alfred-23-1030x579.jpg
    نصب دوربین مداربسته در شهرک غرب
    در این مطلب میخواهیم برای شما دوستان عزیز در مورد نصب دوربین مداربسته در جردن توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم که می توانید با دنبال کردن ما تا انتهای این مطلب ما را همراه کنید و با مطالعه توضیحات ذر شده اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید. همراه ما باشید.
    تمام چیزی که باید در مـورد سیستم های دوربین مدار بسته بدانید
    CCTV (دوربین مداربسته) مخفف واژگـان “Closed Circuit Television” به فارسی تلویزیون مداربسته می باشد. اصطلاح Closed به این معنی می باشد که تصویر گرفته شده به وسیله دوربین مداربسته به یک گیرنده ویـژه تلویزیونی برای نمایش فرستاد می شود.
    قطعه های دوربین مداربسته[/b]
    cctv-camera-systems1-copy.jpg
    نصب دوربین مداربسته در شهرک غرب
    سیستم دوربین مداربسته حاوی سه مولفه دوربین ها ، دستگاه های ضبط فیلم دیجیتال DVR و مانیتور است. به طور سنتی سیستم های دوربین مداربسته برای مقاصد امنیتی در مکان های از قبیل بانک ها ، فرودگاه ها و ضمناً فروشگاه عمده و خرده فروشی بهره گیری می شوند.
    دوربین ها[/b]
    دوربین های مداربسته تهیه شـده اند که در تمام جا مورد بهره گیری قرار گیرند. این نشان می دهد که یک اندازه دوربین مناسب همه جا وجود دارد.
    موقعیت دوربین های مداربسته[/b]
    دوربین های داخلی و دوربین های خارجی (Indoor vs. Outdoor Cameras)[/b]
    اهمیت نصب یک دوربین اغلب مشـخص کننده نوع دوربین مداربسته مورد نیاز است. برای مثال دوربینی که در محل باز قرار گرفته است می بایست رو به روی هوای سرد ، خاک و آب مقاوم باشد بـعد می بایست از دوربین های خارجی یا Outdoor بهره گیری شود. در محل هایی سر پوشیده و داخلی می توان از دوربین های مدار بسته داخلی Indoor بهره گیری کرد. در ادامه با میدان دید همراه ما باشید.
    میدان دید[/b]
    clip_image001.jpg
    نصب دوربین مداربسته در شهرک غرب
    دوربین مداربسته می بایست در موقعیتی قرار داشته باشند که زیادترین جزئیات را با زیبا ترین کیفیت در اختیار شما قرار دهد. به شکل معمول برای یک فضای محصور مثل یک اتاق می بایست از لنزهای واید که زیادترین فضا را برایمان می گیرد بهره گیری کنیم و برای راهروی زیاد مناسـب تر از یک لنز تله بهره گیری کزد.
    متغیرهای نور[/b]
    توجه به نور محل نصب دوربین ها یکـی از مهـم ترین کارهای می باشد که برای گزینش دوربین مداربسته می بایست در نظـر داشت. برای مثال برای مکانی که نور انـدکی دارد یا به شکل کلی در مواقعی نور ندارد می بایست از دوربین های مادون قرمز بهره گیری کرد و یا برای فروشگاهی که در مقطعی از وقـت نور خورشید درب داخلی فروشگاه را خیلی روشن می نماید و دوربین مداربسته وظیفه ضبط از آن موقعیت را دارد ، می بایست از لنزهای ویژه ای بهره گیری کرد.
    امنیت دوربین ها[/b]
    همیشه استرس از امنیت خود دوربین وجود دارد که می توان از طریق کاورهای مقاوم در مساوی خراب کاری بر طرف کرد.
    دوربین مداربسته دام و دوربین مداربسته باکس[/b]
    دوربین های دام عموما در فضای داخلی نصب می گـردد ، ولی نمونه خارجی هم وجود دارد بطور کامل وقتی شما از دوربین مداربسته دام بهره گیری می نمایید که نیت دارید فردی متوجه نشود که این دوربین کدام سو را تصویر برداری می کـند و از دوربین های مداربسته باکس وقتی بهره گیری می گـردد که به تمام بفهماند که منطقه رو به روی لنز این دوربین تحت پوشش می باشد.
    پان / شیب / زوم دوربین (Pan/Tilt/Zoom Cameras)[/b]
    Pan/Tilt/Zoom Cameras یا دوربین های PTZ اجازه دستکاری دوربین و تغییر میدان نگاه کـرد را میدهد. این توانایی با وسیله ای به اسم “joy stick” و به فارسی کیبورد انجام می گیرد. با “joy stick” می توان دوربین را به بالا و زیـر ، چپ و راست و یا زوم در تصویر را انجام داد. در دوربین های آی پی می توان این کار را با نرم افزار هم انجام داد.
    دوربین های مداربسته پلاک خوان[/b]
    می توان با دوربین مداربسته پلاک خودروها را در روز و شب تشخیص داد. ولی به کمک راه حل نرم افزاری و تکنولوژی LPR نیاز دارید. پیش از گزینش دوربین شما به این نیاز دارید که بر حسب نیازتان زیبا ترین DVR و یا NVR را گزینش نمایید . این درست مثل گزینش یک ماشین می باشد. به گونه ای که شما با خرید یک کامیون خیلی پرقدرت قادر نمی باشید که در مسابقه رالی اول شوید.
    خب دوستان به انتهای مقاله رسیدیم . از توجه و همراهی شما سپاسگزاریم . برای مشاهده اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی