Loading...

  • bontabamco
    bontabamco
    یکشنبه 2 اردیبهشت 1397 - 23:35

    دکوراسیون اتاق کودک (538 بازدید)


    دکوراسیون اتاق کودک می تواند روی روحیه فرزند شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام چیدمان وسایل و تزیین اتاق کودک دقت لازم را داشته باشید. دکوراسیون داخلی اتاق کودک بهتر است دارای فضایی آرامش بخش و دلنشین باشد تا کودک شما در فضای اتاقش احساس راحتی و امنیت بیشتری داشته باشد بنابراین بهتر است در انتخاب مدل و طرح و رنگ وسایل اتاق کودک توجه کافی را به خرج دهید.
    طراحی دکوراسیون اتاق کودک با ایده های کاربردی و خلاقانه[/b]
    برای دکوراسیون اتاق کودک بهتر است قبل از هر چیز به جنسیت فرزند خود توجه کنید سپس دکوراسیونی را برای اتاق فرزندتان طراحی کنید که با جنسیت و روحیه او سازگاری بیشتری دارد.
    طراحی دکوراسیون اتاق کودک دخترانه[/b]
    مهم ترین مرحله در طراحی دکوراسیون اتاق کودک انتخاب رنگی مناسب است که بهتر است طراحی دکوراسیون اتاق کودک را با رنگ های خنثی نظیر سفید و خاکستری شروع کنید سپس رنگ های سرد و یا گم را به دکوراسیون اضافه کنید. بعد از انتخاب رنگ اتاق کودک باید وسایل لازم و ضروری را تهیه کنید که تخت خواب را می توان از ضروری وسایل در اتاق خواب کودک محسوب کرد. توجه داشته باشید که تخت خواب اتاق کودک جنبه کاربردی و تزیینی دارد و شما می توانید از انواع تخت خواب های ساده و سلطنتی در فضای اتاق کودک استفاده کنید.
    طراحی دکوراسیون اتاق کودک پسرانه[/b]
    فرش و پرده را می توان جزء وسایل تزیینی در اتاق کودک محسوب کرد. شما می توانید برای طراحی دکوراسیون اتاق کودک پسرانه از فرش های فانتزی و یا ساده استفاده نمایید. انتخاب پرده ای مناسب می تواند در ایجاد فضایی آرامش بخش و زیبا در اتاق کودک تاثیر زیادی داشته باشد. اگر شما تمایل دارید فضای اتاق کودک شیک و جذاب تر به نظر برسد بهتر است از طرح و رنگ مشابهی برای روتختی و پرده اتاق کودک استفاده نمایید.
    تزیین اتاق کودک که اغلب جزء آخرین مراحل است باید توجه ای ویژه به آن داشت. شما می توانید با کمک انواع وسایل بازی و تابلوها و … اتاق کودک تان را به زیباترین شکل ممکن تزیین نمایید.

    بن تا بام [/b]
    افتخار دارد با استفاده از آخرین متودهای طراحی و کادری متخصص در زمینه طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اتاق فزرندان شما را به بهترین نحو ممکن و با نازلترین قیمت طراحی و اجرا نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمایید.


    برچسب ها:
    سایت من شرکت معماری افق بن تا بام - تیمی متشکل از متخصصان حوزه معماری و مهندسین عمران - ارئه خدمات طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی، دکوراسیون داخلی، غرف




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی