Loading...

  • helma93
    helma93
    سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 23:32

    تفریحات کشور گرجستان (318 بازدید)

    تفلیس به عنوان پایتخت و باتومی به عنوان شهری ساحلی در کرانه های دریای سیاه از محبوب ترین مقاصد گردشگری در گرجستان هستند و هر ساله علاقه مندان بسیاری به منظور تفریح و بازدید از
    جاذبه های گرجستان
    به این دو شهر سفر می کنند . اولین چیزی که در این کشور گردشگران را شگفت زده می کند طبیعت فوق العاده ان می باشد لذا گردشگران می توانند بخشی از زمان خود را به تفریح و گردش در طبیعت اختصاص دهند .
    گردشگران در سفر به گرجستان می توانند اوقاتی مفرح و بیادماندنی داشته باشند . در این کشور علاقه مندان به تفریح می توانند بخشی از زمان خود را در مراکز تفریحی گرجستان مانند پارک ها و شهربازی ها سپری کنند ، به پیاده روی در خیابان ها و کوچه های تاریخی بپردازند ، برای خرید به مراکز خرید و بازارهای محلی مراجعه کنند ، با سوار شدن به بالون شهر را از بالا تماشا کنند و بعد از غروب خورشید از تفریحات شبانه لذت ببرند .
    georgiaentertainment1nextrip-qpr.jpg
    برای تفریح بیشتر در گرجستان می توان در تورهای طبیعت گردی مانند تور سافاری و تور رافتینگ شرکت نمود و از زیبائی های پیرامون لذت برد . همچنین در شهرهای ساحلی امکانات لازم برای انجام انواع تفریحات آبی چون شنا ، غواصی ، اسکی روی آب ، قایقرانی و فلای بورد فراهم شده است .
    منبع : lezatesafar.com/georgia-tour
    سایت من
  • a13721372
    a13721372
    یکشنبه 6 خرداد 1397 - 20:02
    حلما جان چطوری به تفلیس بریم؟ البته چه وقت باشه که هزینش کمتر بشه
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی