Loading...

  • monaprance
    monaprance
    سه شنبه 11 اردیبهشت 1397 - 19:34

    پمپ شناور (219 بازدید)


    پمپ شناور به طور معمول در سایز 1 تا 12 اینچ موجود است که شما می توانید نوع مورد نظر خود را خریداری نمایید . پمپ شناور در دو نوع کلی تک فاز و سه فاز عرضه می شود . پمپ های شناور به طور کلی در دو جنس چدن و استیل در بازار موجود می باشد .
    ظرفیت آبدهی پمپ شناور 5 تا 650 متر مکعب می باشد . همچنین این پمپ ها دارای ارتفاع آبدهی 400 متر را می باشند .
    با توجه به کاربرد پمپ شناور در صنعت شرکت های بسیاری به عرضه و فروش پمپ شناور پرداخته اند . شرکت سولار پمپ نیز با سالها سابقه به تولید و فروش پمپ شناور در تبریز و سایر شهر ها می پردازد .
    از جمله ویژگی های ممتاز پمپ شناور سولار پمپ می توان به استحکام بالا ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، نصب آسان و سرعت نصب ، راندمان بالا ، کارکرد بی صدا و ... اشاره نمود که موجب شده رضایت مشتریان خود را تاکنون تامین نماید.
    سولار پمپ با ارائه پمپ شناور با کیفیت بالا توانسته پمپ های تولیدی خود را در مطابق با استاندارد های بین الملی تولید و به فروش برساند .
    پمپ های شناور از جمله پمپ های سانتریفیوژ می باشد که در آنها آب و یا سیال مورد نظر از پروانه اول وارد پمپ شناور می شود . سپس به همین ترتیب وارد طبقات بعدی می گردد تا به طبقه آخر رسیده و از آنم خارج شود . این امر موجب می شود فشار افزایش پیدا کند .
    پمپ شناور در صنایع باغبانی ، کشاورزی ، صنایع نفت و گاز دارای کاربرد می باشد . این پمپ نه تنها در ایران بلکه در جهان به عنوان یک پمپ پر کاربرد به شمار می رود . که البته بیشترین نکاربرد آن را هم در چاه های آب می باشد .
    گاها در آب چاه شن و ماسه وجود دارد . در این صورت برای کارکرد درست پمپ شناور باید از جنسی به غیر از استیل استفاده شود . بنابراین بهتر است قبل از خرید پمپ با یک متخصص در این زمینه مشورت نمایید .




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی