Loading...

  • seosho
    seosho
    یکشنبه 16 اردیبهشت 1397 - 01:29

    نصب ساندویچ پانل (290 بازدید)

    a5ef33f1553ab13030058a7721104fa7d.jpg
    ساندویچ پانل
    اجرای پروژه های ساندویچ پانل باید توسط افرادی متخصص و با مهارت بالا انجام شود به دلیل اینکه این کار از حساسیت بالایی برخوردار بوده و چنانچه به صورت صحیح انجام نشود خسارات مالی و جانی به بار می آورد. برای نصب ساندویچ پانل باید آموزش های لازم به افراد در این زمینه داده شود تا بتوانند در زمانی بسیار کوتاه و هزینه ای پایین این کار را انجام داده و تحویل دهند.
    آیا میدانید ...
    پانل ها چگونه به هم متصل می شوند؟
    نحوه اجرای صحیح ساندوچ پنل ها چگونه است؟
    قیمت ساندویچ پانل بر چه اساس تعیین و مشخص می شود ؟
    چگونگی نصب ساندویچ پانل
    چنانچه در مورد ظاهر ساندویچ پنل ها بخواهیم بدانیم باید بگوییم در واقع پانل ها همانند بلوکی هایی می مانند در ابعاد و اندازه های مختلف که طبق سفارش مشتریان تولید می شود. زمانی که پنل ها در کنار هم قرار می گیرند باید محل اتصالشان کاملا محکم شوند تا از ایمنی در ساندویچ پانل مطمئن باشیم. هنگام چفت شدن با توجه به ویژگی نر و مادگی پنل ها باید بسیار دقت نمود و از استحکام آنها کاملا مطمئن شویم، پس از آن باید آب بندی شوند.
    قابل توجه است که قبل از چفت شدن کامل آنها بایستی درزهای آنها با اسپری پلی یورتان پر شوند و بعد آن پنل دیگر جا زده شود. این عمل سبب چسبندگی بیشتر پنل ها شده و آب بندی پنل ها بهتر انجام می شود. فوم تزریق شده پلی یورتان سبب جلوگیری از نفوذ سرما، گرما و حرارت به داخل می شود. جهت نصب پنل ها باید به نر و مادگی آنها کاملا توجه داشت و با استفاده از پیچ واشردار مخصوص و چسب این کار را انجام داد.
    انواع ساندویچ پنل جهت نصب
    • ساندویچ پنل قفل دار
    • ساندویچ پنل پیچ مخفی
    • ساندویچ پنل نر و مادگی
    ساندویچ پانل قفل دار
    این نوع پانل همان طور که از نام آن پیداست به صورت قفل بوده و در قسمت اتصال بلوک ها به وسیله زبانه هایی پانلها به هم وصل شده و این پانل ها بیشتر جهت استفاده در سردخانه ها می باشد.
    ساندویچ پانل نر و مادگی
    این پانل ها دارای زاویه هایی در قسمت اتصال می باشند که بعد از اتصالشان به شکل یکپارچه در آمده و توسط پیچ روی سقف یا دیوار مورد نظر وصل می شوند.
    ساندویچ پانل پیچ مخفی
    این ساندویچ پانل ها به دلیل مخفی ماندن پیچ ها از زیبایی بسیاری برخوردار هستند. ساندویچ پانل پیچ مخفی به شکلی طراحی شده که هر پانل به محل مورد نظر پیچ شده و پانل بعدی به صورتی قرار می گیرد که پیچ پوشانده شود.
    انواع ساندویچ پانل تولید شده
    ساندویچ پانل ها به یکی از حالات زیر مورد استفاده قرار می گیرند:
    ساندویچ پانل سقفی
    • ساندویچ پانل پیش ساخته
    • ساندویچ پانل سقفی کاذب و نما
    ساندویچ پنل سقفی
    پانل های تولید شده جهت استفاده در سقف به شکل شیب دار تولید شده و برای نصب آن ها از جرثقیل استفاده می شود.
    ساندویچ پنل پیش ساخته
    این پنل ها به شکل پیش ساخته تولید و به محل مورد نظر ارسال می شوند. در پروژه های انجام شده با ساندویچ پانل با توجه به آنچه مشتری مورد نیازش است انواع ساندویچ پانل تولید و اجرا می شود.
    ساندویچ پانل سقفی کاذب و نما
    این دسته از پنلها بیشتر برا ساختن زیبایی ظاهر سازه بکار می روند و بر روی نمای اصلی سقف و دیوار قرار می گیرند و شکلی زیبا و آراسته به نما می دهنددر مورد نصب ساندویچ پانل چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر دارید به سایت مراجعه نموده و با اطمینان خاطر از ما خرید کنید.
    شرکت ماموت
    چنانچه از تاریخچه ساندویچ پانل باخبر باشید باید بدانید که شرکت ماموت به عنوان برترین تولید کننده ساندویچ پانل در ایران با تولید انواع ساندویچ پانل از جمله ساندویچ پانل دیواری، پلی یورتان، انواع کانکس، ساندویچ پانل پلاستی سول و ارسال آن ها به داخل و خارج کشور توانسته بسیاری از نیازهای صنعت را تامین نموده و با استفاده از نیروی مجرب و خبره با تحویل فوی ساندویچ پانل رضایت مشتریان را جلب نماید.
    سایت من




---

مشاوره، آموزش و ساخت فروشگاه اینترنتی